AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Noen som har brukt bakepulver på tennene her? Har lest litt om dette, og alle sier det funker utrolig bra på missfarging på tennene. Noen tannleger sier også at det er greit, mens andre igjen sier at dette ikke er bra. Hva skal man tro på? Jeg tenker som så at det ikke er verre enn noe annet man putter i kjeften jeg da, som juice, brus og snop. Anonymous poster hash: 8c57f...1b4
Llise Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Det er nok natron du skal bruke, ikke bakepulver.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Du skal ikke bruke verken bakepulver eller natron på tennene! Det kan gjøre vondt verre. Det etser bort emaljen og gjør tennene dine svakere. Ising et også et problem. Jeg ville styrt unna.Anonymous poster hash: dba27...c9f 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Jeg tenker som så at det ikke er verre enn noe annet man putter i kjeften jeg da, som juice, brus og snop. Anonymous poster hash: 8c57f...1b4 Utdyp? Anonymous poster hash: 0487c...e6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå