AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Blir sliten av det. Han ringer meg tidlig søndagsmorgen etter å ha løpt en mil og drukket smoothie med tang og gojibær. Og jeg ligger fortsatt i senga litt groggy etter å ha vært ute kvelden før, og blir kvalm av tanken på grønn helsebringende drikke. Ikke misforstå meg, jeg trener gjerne tre ganger i uka og spiser sunt til hverdags. Vi har datet i lengre tid og jeg koser meg sammen med han, men jeg føler meg ofte lat og kjedelig i forhold til han. Jeg ønsker heller ikke å endre meg for å bli mer "perfekt". Hva skal jeg gjøre? Må jeg bare jobbe med egen selvtillit og bør jeg satse på et forhold med han eller vil jeg bli sliten av han og han bli lei av mitt rot, og synes jeg er kjedelig? Anonymous poster hash: f4add...b47
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Så du har vært ute dagen før og festet? Han har ikke vært ute og tar seg en joggetur? Hvorfor skulle du være lat og ikke perfekt? Det er søndag du har lov til å ta det chill etter å ha vært ute. Anonymous poster hash: a18df...57b 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Hvorfor ser du bare på deg selv som et problem og ikke hans væremåte? Det er ikke alltid perfekt er så sunt. Tenk deg om dere blir sammen men han ikke gjør noe morsomt eller skeier ut en gang iblant fordi det ikke blir perfekt nok? Eller han ikke endrer seg for å tilpasse seg din litt mer laidback holdning til ting? Det jeg prøver å få frem er at det ikke nødvendigvis er noe galt med å være uperfekt - og at det perfekte ikke alltid er det beste. Ta ting som de kommer og husk at han liker den uperfekte deg. Ellers hadde han ikke ringt og tatt kontakt.Anonymous poster hash: 5084c...eab
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Tror jeg hadde blitt oppriktig lei meg om kjæresten min syntes det når jeg dro på skitur i går i finværet mens han satt å gamet med kompisen. Jeg er stor jente, jeg kan dra på skitur alene:P Han får seff være med om han vil men han må ikke. Altså, man er jo forskjellig, og at det ene skal være så mye mer perfekt enn det andre skjønner jeg ikke. Anonymous poster hash: c7c95...56a
Hapa Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Da forteller du ham at du er trøtt og uggen etter å ha festet og ber ham la deg slappe av i fred noen timer.
Ginny Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 Har han sagt at du ikke er god nok? Klager han? Prøver han å endre deg? Ikke? Nei, da tenker du ikke mer på det. 1
Summers Skrevet 29. mars 2015 #7 Skrevet 29. mars 2015 Blir sliten av det. Han ringer meg tidlig søndagsmorgen etter å ha løpt en mil og drukket smoothie med tang og gojibær. Anonymous poster hash: f4add...b47 LOL 1
Ok2k Skrevet 29. mars 2015 #8 Skrevet 29. mars 2015 "Perfekt" er kanskje en vag beskrivelse? Denne fyren hørtes langt i fra perfekt ut, mer overeksentrisk og slitsom for min smak.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #10 Skrevet 29. mars 2015 Tang og gojibær synes jeg blir litt drøyt. Spørs om han ikke er en slik person som er perfekt for å være perfekt. Anonymous poster hash: e75d0...578
Nettinettet Skrevet 29. mars 2015 #11 Skrevet 29. mars 2015 (endret) Blir sliten av det. Han ringer meg tidlig søndagsmorgen etter å ha løpt en mil og drukket smoothie med tang og gojibær. Og jeg ligger fortsatt i senga litt groggy etter å ha vært ute kvelden før, og blir kvalm av tanken på grønn helsebringende drikke. Ikke misforstå meg, jeg trener gjerne tre ganger i uka og spiser sunt til hverdags. Vi har datet i lengre tid og jeg koser meg sammen med han, men jeg føler meg ofte lat og kjedelig i forhold til han. Jeg ønsker heller ikke å endre meg for å bli mer "perfekt". Hva skal jeg gjøre? Må jeg bare jobbe med egen selvtillit og bør jeg satse på et forhold med han eller vil jeg bli sliten av han og han bli lei av mitt rot, og synes jeg er kjedelig? Anonymous poster hash: f4add...b47 Hvis du trives med å være den du er, så ikke la hva andre måtte gjøre påvirke deg, og treff heller noen som liker å være på samme måte som deg. Men når det er sagt så er ikke en person mer perfekt fordi han jogger hver morgen og spiser ekstremt sunt. Trist at det er sånn vi måler det "perfekte" Perfekt mener jeg man er når man er tilfreds med seg selv og trives som man har det, og ikke irritere seg over hva andre måtte gjøre.. Endret 29. mars 2015 av Nettinettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå