Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lenah k
Skrevet

Hvilken film kan være bra å se sammen med en gutt? Pleier vanligvis ikke å gjøre det, men det ble bestemt at vi skulle leie film. jeg måtte selvfølgelig bestemme filmen. :roll: Noen som kan komme med et bra forslag til film? skal ikke være sånn type jentefilm eller action. Takker for svar! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en film av David Lynch? Blue Velvet er kanskje den beste filmen som er laget... men kanskje ikke for sarte sjeler. Om man ikke vil ha noe altfor sært er The Straight Story å anbefale. Handler om en gammel mann som tar seg en reise på gressklipperen sin, og er en film som varmer hjertet. Hvis jeg hadde en kjæreste ville jeg likt å se den sammen ham iallefall :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjæresten min liker veldig godt danske filmer. Det gjør jeg også. "I kina spiser de hund" og "Bleeder" er bra filmer. Også liker vi begge de svenske filmene "Kopps" og "Jalla Jalla". Dette er enkle filmer som er både morsomme og litt spennende. Elles er "Hjortejegeren" en av mine favoritter. Den liker kjæresten min også. men den er lang, 3 timer. En spesiell og "vakker" krigsfilm.

Hvorfor ikke starte filmkvekden i videosjappa? Da kan dere finne en film dere begge liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...