AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 I natt ble jeg lurt med inn i et gammelt lager for å bli slått med. Burde jeg fortelle noen?Anonymous poster hash: 3a74a...a85
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 narkogjeld? Anonymous poster hash: b5b7d...f0a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Ribsskog? Anonymous poster hash: 9cb6a...0d6 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Ikke noe slikt neiAnonymous poster hash: 3a74a...a85
Smascha Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 I natt ble jeg lurt med inn i et gammelt lager for å bli slått med. Burde jeg fortelle noen?Anonymous poster hash: 3a74a...a85 Ja, det er klart du skal anmelde. 1
Gothminister Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 I natt ble jeg lurt med inn i et gammelt lager for å bli slått med. Burde jeg fortelle noen?Anonymous poster hash: 3a74a...a85 Hva skulle du bli slått med?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #7 Skrevet 29. mars 2015 Veldig mange valg. Var en del tungt materiale der. Og han sto klar med nevene. Jeg er jenteAnonymous poster hash: 3a74a...a85
Gjest Castielz Skrevet 29. mars 2015 #8 Skrevet 29. mars 2015 Hva har du gjort for å fortjene dette da? Kjønn er irrelevant.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #9 Skrevet 29. mars 2015 Føler meg så redd at jeg ikke tør å si noe til noen nå. Og jeg vet ikke hvor mange flere som er på saken.. Det at jeg pratet gjorde at jeg rota meg oppi dette i første omgang. Sa det var en som oppførte seg truende. Så en annen ringte å snakket til han. Og slik ble kvelden for min del..Anonymous poster hash: 3a74a...a85
Gjest Malanthor Skrevet 29. mars 2015 #10 Skrevet 29. mars 2015 I natt ble jeg lurt med inn i et gammelt lager for å bli slått med. Burde jeg fortelle noen?Anonymous poster hash: 3a74a...a85 Politiet er en utmerket ide. Selv om de ikke kan gjøre noe der og da vil de registrere det du sier og hvis noe skulle skje deg i ettertid styrker du din egen sak. Type gjør det mer troverdig, mere alvorlig for hans del. Du kan jo også prøve å få til et besøksforbud, da kan han isåfall bli arrestert hvis han kontakter deg. Alternativet er å ta loven i egne hender, noe jeg selfølgelig ikke anbefaler deg å gjøre.
Gothminister Skrevet 29. mars 2015 #11 Skrevet 29. mars 2015 Det at jeg pratet gjorde at jeg rota meg oppi dette i første omgang. Sa det var en som oppførte seg truende. Så en annen ringte å snakket til han. Og slik ble kvelden for min del..Anonymous poster hash: 3a74a...a85 Har du tysta, altså pratet om ting du skulle holdt kjeft om?
maskineple Skrevet 29. mars 2015 #12 Skrevet 29. mars 2015 (endret) Hva har du gjort for å fortjene dette da? Kjønn er irrelevant. Kjønn er veldig relevant, jeg liker feks å drikke øl og slåss med andre fulle gutter. Det er bare naturlig. Men har aldri hørt om jenter som det skjer slikt med wtf? Du burde anmelde dette TS. ELLER NEI, Har du familie? Noen som du kan snakke med? Gå til dem først! Endret 29. mars 2015 av kjærligbåttur
Gjest Malanthor Skrevet 29. mars 2015 #13 Skrevet 29. mars 2015 Jeg vil også gjerne vite litt mer om hva TS formodentlig skulle ha gjort.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #14 Skrevet 29. mars 2015 Vanker du i et kriminelt miljø ts? Eller har du plutselig blitt dratt inn i det nå? Har det noe med dop å gjøre? Anonymous poster hash: 15b09...2f1
Gjest anonym2233 Skrevet 29. mars 2015 #15 Skrevet 29. mars 2015 Ikke for å virke krass, da beklager jeg på forhånd, men hvor blir det av sunn fornuft å faktisk anmelde forholdet/ta kontakt med politiet(først og fremst)/venner eller familie, enn å bruke den tiden på et nettforum, og stille spm om råd her?!?!
Gjest Malanthor Skrevet 29. mars 2015 #16 Skrevet 29. mars 2015 Ikke for å virke krass, da beklager jeg på forhånd, men hvor blir det av sunn fornuft å faktisk anmelde forholdet/ta kontakt med politiet(først og fremst)/venner eller familie, enn å bruke den tiden på et nettforum, og stille spm om råd her?!?! Det er ikke sikkert TS har noe særlig sosialt nettverk som hun føler kan være behjelpelig med dette. Og mange vil selfølgelig tenke seg litt om før de går til politiet, type hva skal de si osv. Noen saker selger seg selv men i andre tilfeller er det greit å presentere det på riktig måte for å få den responsen du ønsker. If you catch my meaning.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #17 Skrevet 29. mars 2015 Ikke for å virke krass, da beklager jeg på forhånd, men hvor blir det av sunn fornuft å faktisk anmelde forholdet/ta kontakt med politiet(først og fremst)/venner eller familie, enn å bruke den tiden på et nettforum, og stille spm om råd her?!?! I visse miljøer er der utrolig dumt å dra til politiet da politiet er de sin verste fiende. Da ber du om bråk.Anonymous poster hash: c8068...e6c
Gothminister Skrevet 29. mars 2015 #18 Skrevet 29. mars 2015 I visse miljøer er der utrolig dumt å dra til politiet da politiet er de sin verste fiende. Da ber du om bråk.Anonymous poster hash: c8068...e6c Man bør være meget varsom med og anmelde alt ja. Da kan man fort mangle noen fingre eller bli haltende resten av livet.
Gjest KV84 Skrevet 29. mars 2015 #19 Skrevet 29. mars 2015 Du skriver like rart som meg, vanskelig å vite om det er fantasi eller ekte.
Gjest anonym2233 Skrevet 29. mars 2015 #20 Skrevet 29. mars 2015 (endret) Det er ikke sikkert TS har noe særlig sosialt nettverk som hun føler kan være behjelpelig med dette. Og mange vil selfølgelig tenke seg litt om før de går til politiet, type hva skal de si osv. Noen saker selger seg selv men i andre tilfeller er det greit å presentere det på riktig måte for å få den responsen du ønsker. If you catch my meaning. Hmm... sant Når du legger det fram sånn, så nå jeg bare si meg enig. Er nok kanskje lettere å uttale om sånt som fremmed(som jeg gjorde), enn om det er nære/bekjente for å få "kartlagt" situasjonen, på hva en bør gjøre Endret 29. mars 2015 av anonym2233
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå