Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #1 Skrevet 19. august 2004 Jeg skal altså flytte, og har nå ADSL fra Telenor og vanlig fasttelefon i tillegg til mobilen. Mobilen skal jeg uansett beholde som den er. I utgangspunktet trenger jeg jo ikke fasttelefonen. Men jeg vil ha internett, og har snakket med Telenor. Jeg trenger visst ikke å ha fasttelefon dersom jeg skal ha ADSL slik jeg trodde. Men så er jeg i tvil om hva som lønner seg, og jeg er ikke så inne i dette med priser, hastigheter og lignende. I leiligheten jeg skal flytte til er det kabeltv (vet ikke hvem som leverer), og jeg har tidligere hatt internett gjennom kabeltv. Men vet ikke hva som lønner seg.... Noen tips?
Dru Skrevet 19. august 2004 #2 Skrevet 19. august 2004 Slik jeg har forstått det, så krever telenor en ekstra avgift hvis man ikke skal ha fasttelefon fra dem. Det du bør gjøre er å finne ut av hvilke leverandører som kan levere til der du bor/skal bo, og så gjøre en prissammenligning etter det.
Gjest Chica Skrevet 19. august 2004 #3 Skrevet 19. august 2004 Sjekk med kabelleverandøren din hva det koster for internett gjennom kabelnettet. Vi hadde ikke fasttelefon, derfor var internett gjennom kabelnettet eneste mulighet. Har ip-telefon, slipper mnd-avgift, betaler bare for bruk, MYE billigere enn f.eks telenor.
millemei Skrevet 20. august 2004 #4 Skrevet 20. august 2004 Jeg ville i alle fall ikke valgt telenor. Dyrt og mye trøbbel. De fleste jeg kjenner har valgt andre alternativ fordi de har hatt trøbbel. Sjekk ut priser på nettet, det er mange forskjellige.. Nextgentel, tele2 m.m... Har fått anbefalt nextgentel av flere andre.. de har høstkampanje nå; http://www.nextgentel.no/privat/
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #5 Skrevet 20. august 2004 var det ikke mange flere innlegg her tidligere??? :o
Chihiro Skrevet 20. august 2004 #6 Skrevet 20. august 2004 Vi har ADSL fra NextGenTel og ip-telefon fra Telio. Er veldig fornøyd med dette. Det var en fryd den dagen vi kunne ringe Telenor og si opp hele kundeforholdet!
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #7 Skrevet 20. august 2004 Jeg ville i alle fall ikke valgt telenor. Dyrt og mye trøbbel. De fleste jeg kjenner har valgt andre alternativ fordi de har hatt trøbbel. Sjekk ut priser på nettet, det er mange forskjellige.. Nextgentel, tele2 m.m... Har fått anbefalt nextgentel av flere andre.. de har høstkampanje nå; http://www.nextgentel.no/privat/ Jeg sendte tilbake ADSL utstyr til Telenor og trodde da at avtalen var hevet. Likevel fikk jeg regning fra Telenor på abonnementet. Jeg sa ifra og fikk tilbakebetalt det jeg hadde innbetalt. Det var vel kanskje ikke mere enn en kunne forvente, men .....de virket nemlig først veldig vrange, men det løste seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå