AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #21 Del Skrevet 29. mars 2015 Gud så smarte og morsomme dere er!Anonymous poster hash: f4995...7c7 Altså... når man spyr hele dagen etter å ha drukket så sier det seg vel egentlig selv at man mest sansynlig har drukket alt for mye. Anonymous poster hash: 5d905...2cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ånei Skrevet 29. mars 2015 #22 Del Skrevet 29. mars 2015 MELK!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #23 Del Skrevet 29. mars 2015 Altså... når man spyr hele dagen etter å ha drukket så sier det seg vel egentlig selv at man mest sansynlig har drukket alt for mye.Anonymous poster hash: 5d905...2cb Det er vel ingen som benekter at de har drukket nettopp for å bli full (og dermed fyllesyk)? Anonymous poster hash: f4995...7c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #24 Del Skrevet 29. mars 2015 Det er vel ingen som benekter at de har drukket nettopp for å bli full (og dermed fyllesyk)? Anonymous poster hash: f4995...7c7 Jeg ga bare hun som spyr dagen lang ett tips jeg. Hvis du syntes det var et problem så beklager jeg så meget. Anonymous poster hash: 5d905...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #25 Del Skrevet 29. mars 2015 Noen som har noen tips til fyllesyke hvor man faktisk kaster opp, kaster opp og.. kaster opp? Jeg våkner ofte med en helt jævlig fyllesyke som minner om omgangssyke, absolutt alt skal opp. Bare spytt som svelges skal opp til og med. Hva hjelper når man har det sånn? haha. Jeg prøver å bare sove gjennom det, men er vanskelig når man må løpe til toalettet hele tiden for å kaste opp bare spytt/slim som man svelger. Venner av meg vil ta meg med til legevakten hver gang de ser meg dagen derpå liksom. Anonymous poster hash: 3ff75...0c0 Coca Cola! (ikke light) Anonymous poster hash: 33a5e...155 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #26 Del Skrevet 29. mars 2015 Coca Cola! (ikke light) Anonymous poster hash: 33a5e...155 Enig! Klarer ikke light-brus dagen derpå, det MÅ være vanlig cola Jeg blir forøvrig dårlig uansett, selv om jeg drakk 2 glass vann og 2 glass cola før jeg la meg var jeg dårlig da jeg våknet. Men heldigvis sjelden at jeg blir spy-dårlig, bare skikkelig slapp og vondt i hodet. Anonymous poster hash: aaba4...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 29. mars 2015 #27 Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg blir dårlig uansett hvor lite jeg drikker. Trenger ikke bli full en gang. Men det hjelper å ta en Zyrtec før jeg legger meg, og bøtte nedpå med masse vann før jeg legger meg og hver gang jeg våkner igjennom natten. Lager meg også kvelds før jeg legger meg. Sove lenge uten mas rundt meg hjelper også. Og vinduet oppe, og kanskje litt chips i en skål på nattbordet. Hadde mye hodepine i "gamle dager" når jeg var fyllasjuk, men det ga seg når det ble røykeforbud på utesteder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glow Skrevet 29. mars 2015 #28 Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg drikker super greens før jeg begynner og drikke, aldri opplevd fyllesyka etter jeg bevisst gjorde dette:) og ble alltid syk før :-p vennene mine som gjør det samme opplever det samme som meg! søk på 100% toxicfree på Facebook eller se på nutrition www.essanteorganics.com/marga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #29 Del Skrevet 29. mars 2015 Sportsdrikk har tatt meg fra levende død til å være i stand til å ta vare på meg selv i løpet av en time, så den er gull. Et annet tips som hjelper veldig er en sterk blanding med bronkyl. Bronkyl inneholder cystein som er en aminosyre som bl.a. virker slimhemmende, derav navnet Bronkyl. Cystein har også en viktig funksjon i leveren. Når vi drikker alkohol, bryter leveren ned alkoholen til et annet stoff som gjør oss fyllesyke. Leveren bryter så dette stoffet ned til et annet ufarlig stoff som ikke gjør deg fyllesyk. I denne prosessen trenger kroppen cystein. Ved å tilføre en god mengde med cystein, speedes denne prosessen opp, hvertfall i min kropp. Rå eggeplommer inneholder forøvrig også mye cystein. Anonymous poster hash: 89747...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #30 Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg drikker 1-2 glass vann før jeg legger meg jeg også, men slipper ikke fyllesyke. Det funker for meg, så er heldig der :-)Anonymous poster hash: 26a5b...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker1000 Skrevet 29. mars 2015 #31 Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg drakk 4 glass vann igår og spiste masse pizza og kaker, slapp fyllesyken i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #32 Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg fant en ganske fin kur mot fyllesyke: slutte å drikke alkohol. Det er veldig logisk at man ikke blir fyllesyk dersom man ikke drikker alkohol. Tro de fleste vet dette. Anonymous poster hash: b5525...522 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 29. mars 2015 #33 Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg drikker også ofte Powerade dagen derpå, jeg er relativt sikker på at den blir brukt mer av folk som har bakrus enn folk som driver med sport. Det har noe med at man hydreres bedre når det også er salter/mineraler i vannet, som det er i disse sportsdrikkene. Ser det er mange luringer her som sier at man ikke skal drikke alkohol. Men det å være litt smart med drikkingen dagen før er egentlig min beste "kur": dersom jeg spiser et stort og godt og FETT måltid før festen, holder meg hovedsaklig til øl, drikker litt vann mellom slagene og særlig når det nærmer seg leggetid, spiser nattmat og gjerne popper en zyrtec både før drikking og før leggetid, så våkner jeg som oftest opp med en helt behagelig bakrus som kan "kureres" med litt egg&bacon og en kopp kaffe dagen derpå. Men dette er jo sånt alle vet, men som man likevel presterer å drite i gang på gang =) Ingen av alle mine bakruskurer er heller helt idiotsikre akkurat. Har det gått heeelt til helvete, så gjør jeg mitt beste for å sove bort den verste delen av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #34 Del Skrevet 29. mars 2015 cider eller øl er best for bakrusen her i hjemmet, sammen med masse fet mat :D Anonymous poster hash: 4efdf...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 29. mars 2015 #35 Del Skrevet 29. mars 2015 For meg hjelper det å drikke cola eller pepsi. Å jeg blir fyllesyk uansett hvor mye jeg drikker. Skikkelig irriterende, men cola og pepsi hjelper mot det verste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #36 Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg er en av de som blir helt latterlig dårlig. Kan kaste opp i 12 timer, og klarer ikke holde på noe. Den verste opplevelsen var nok da jeg helt kanondrita ble med en veldig fin fyr hjem. Ble ikke noe sex på han, for jeg sovna som et slakt i senga hans mens han var på badet. Da jeg våknet opp i fem-tiden om morgenen måtte jeg løpe på badet og kaste opp. Sånn fortsatte det i 7 timer før jeg endelig klarte å komme meg hjem. Han var faktisk skikkelig ålræit, løp ut og kjøpte cola til meg og fulgte meg bort til bussen. Stakkars fyr. Uansett. Det lureste jeg har funnet ut er å slutte å drikke etter et tidspunkt. F.eks hjelper det enormt for min del å slutte før midnatt, da gir jeg kroppen 2-3 timer på å få det ut av systemet før jeg sovner. Prøver å få spist og drukket mye vann før jeg legger meg. Men er alltid redusert og sliten dagen etter, en sover jo ikke så godt når en har alkohol i blodet. Anonymous poster hash: 5fa3f...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #37 Del Skrevet 29. mars 2015 Hvis man blir mer enn gjennomsnittet fyllesjuk ift. hvor mye man drikker, betyr det at leveren rett og slett ikke fungerer så bra? Ikke nødvendigvis at den er skadet av alkohol, men at man ikke har fått utdelt en prima lever i livets lotteri Anonymous poster hash: 89747...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #38 Del Skrevet 29. mars 2015 Hvis man blir mer enn gjennomsnittet fyllesjuk ift. hvor mye man drikker, betyr det at leveren rett og slett ikke fungerer så bra? Ikke nødvendigvis at den er skadet av alkohol, men at man ikke har fått utdelt en prima lever i livets lotteri Anonymous poster hash: 89747...0c2 Jeg tror det er litt mer sammensatt. Jeg tåler f.eks ikke øl i mer enn 1-2 enheter. Drikker jeg vin kan jeg drikke mye mer uten å føle meg dårlig. Men jeg drikker også gjerne større mengder når jeg drikker vin, så da hjelper jo ikke det heller. Kan noen ganger og drikke et glass på tom mage, det er jo ikke lurt. Også veier jeg ikke så mye, så jeg tåler nok enda mindre pga det og. Anonymous poster hash: 5fa3f...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 29. mars 2015 #39 Del Skrevet 29. mars 2015 Hvis man blir mer enn gjennomsnittet fyllesjuk ift. hvor mye man drikker, betyr det at leveren rett og slett ikke fungerer så bra? Ikke nødvendigvis at den er skadet av alkohol, men at man ikke har fått utdelt en prima lever i livets lotteri Anonymous poster hash: 89747...0c2 Tja, og det er jo der slektsforskning og gener kommer fram... Mange asiatere mangler ett enzym som bryter ned alkoholen, dermed blir de også fullere raskere enn andre, drikker man da for mye, så ender man opp med en gedigen bakfylle dagen derpå x) Ikke spør meg hvordan jeg vet det, tror jeg leste det i en vitenskaps magasin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. mars 2015 #40 Del Skrevet 29. mars 2015 Det er viktig å drikke vann sammen med alkohol. Drikker du vin bør du drikke dobbelt så mye vann. Spise før du legger deg, når du våkner tidlig er det lurt å innta minst 500 ml væske ta 400-600 mg ibux også gå å legge seg igjen. Da er man bedre når man våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå