Gå til innhold

Jeg fant en kur mot fyllesyke!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da mener jeg ikke den typen fyllesyke der man kaster opp men hvis man har veldig hodepine og føler seg slapp :)

Jeg har vært dårlig i hele dag men tok etterhvert 2 paracet og en energidrikk (Powerade). Etter en halvtime ca følte jeg meg helt fin!

En greasy frokost hjelper og, f.eks egg & bacon med brød, kaffe og juice. Jeg har lest et sted at energidrikker er bra dagen derpå, pga at de inneholder mineraler og hjelper mot dehydrering. Favoritten er Lucozade, det selges kun i UK men det har samme effekt.

Hva pleier dere drikke når dere er fyllesyke?

Anonymous poster hash: aaba4...6a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Da mener jeg ikke den typen fyllesyke der man kaster opp men hvis man har veldig hodepine og føler seg slapp :)

Jeg har vært dårlig i hele dag men tok etterhvert 2 paracet og en energidrikk (Powerade). Etter en halvtime ca følte jeg meg helt fin!

En greasy frokost hjelper og, f.eks egg & bacon med brød, kaffe og juice. Jeg har lest et sted at energidrikker er bra dagen derpå, pga at de inneholder mineraler og hjelper mot dehydrering. Favoritten er Lucozade, det selges kun i UK men det har samme effekt.

Hva pleier dere drikke når dere er fyllesyke?

Anonymous poster hash: aaba4...6a7

Hm, denne oppskriften har eksistert lenge så du fant ikke opp den altså. Kroppen trenger mye vann og skikkelig mat etter en fyllkule. Mister masse mineraler som kroppen trenger. Eller så kan man la vær og drikke alkohol, det er vel det beste :)

Anonymous poster hash: 1f0e1...c06

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal vel selge denne drikken fra London da :P

Anonymous poster hash: 287be...54c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Drikker 1-2 glass vann før jeg legger meg så slipper jeg fyllesyke.

Anonymous poster hash: 26a5b...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikker 1-2 glass vann før jeg legger meg så slipper jeg fyllesyke.

Anonymous poster hash: 26a5b...ba5

Jeg drikker 1-2 glass vann før jeg legger meg jeg også, men slipper ikke fyllesyke.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns ikke energidrikk hjelper dagen derpå jeg. Prøvd begge over her når jeg bodde i London, og merket ikke store forskjellen. Merker det hjelper å drikke vann før man legger seg og når man våkner. Sikkert også med greasy mat, men jeg får så dårlig matlyst, hvertfall hvis jeg er skikkelig fyllesyk. Dessverre er det ikke så veldig mye annet som hjelper.

Anonymous poster hash: 9de84...1d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En paraset, en ibux og to espresso på styrten.

Fyll på med vann, men ikke for mye om gangen (da blir jeg bare kvalm).

Anonymous poster hash: ee416...140
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har noen tips til fyllesyke hvor man faktisk kaster opp, kaster opp og.. kaster opp?

Jeg våkner ofte med en helt jævlig fyllesyke som minner om omgangssyke, absolutt alt skal opp. Bare spytt som svelges skal opp til og med. Hva hjelper når man har det sånn? haha. Jeg prøver å bare sove gjennom det, men er vanskelig når man må løpe til toalettet hele tiden for å kaste opp bare spytt/slim som man svelger. Venner av meg vil ta meg med til legevakten hver gang de ser meg dagen derpå liksom.

Anonymous poster hash: 3ff75...0c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har noen tips til fyllesyke hvor man faktisk kaster opp, kaster opp og.. kaster opp? Jeg våkner ofte med en helt jævlig fyllesyke som minner om omgangssyke, absolutt alt skal opp. Bare spytt som svelges skal opp til og med. Hva hjelper når man har det sånn? haha. Jeg prøver å bare sove gjennom det, men er vanskelig når man må løpe til toalettet hele tiden for å kaste opp bare spytt/slim som man svelger. Venner av meg vil ta meg med til legevakten hver gang de ser meg dagen derpå liksom. Anonymous poster hash: 3ff75...0c0

Lag deg ett stort glass O'Boy og drikk med en gang du våkner, altså før du blir skikkelig dårlig. Funker helt supert :)

Anonymous poster hash: c3bfb...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Noen som har noen tips til fyllesyke hvor man faktisk kaster opp, kaster opp og.. kaster opp?

Jeg våkner ofte med en helt jævlig fyllesyke som minner om omgangssyke, absolutt alt skal opp. Bare spytt som svelges skal opp til og med. Hva hjelper når man har det sånn? haha. Jeg prøver å bare sove gjennom det, men er vanskelig når man må løpe til toalettet hele tiden for å kaste opp bare spytt/slim som man svelger. Venner av meg vil ta meg med til legevakten hver gang de ser meg dagen derpå liksom.

Drikk mindre.

Anonymous poster hash: 5d905...2cb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor drikker du (så mye) når du sliter slike med fyllesyke?

Du kutter drastisk ned på drikkingen, ser om det er spesielle ting du reagerer på (sprit, vin, øl) og du bør i alle fall unngå å blande. Det er heller ikke så fælt å være edru eller bare drikke litt for kosens skyld.

Anonymous poster hash: ee416...140

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste kuren for fyllesyke er:
Drikke mindre :P

Ellers bør man drikke vann underveis også når man kommer hjem, eller før man legger seg x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Zyrtect/allergimedisin som du får kjøpt reseptfritt på apoteket. Ta en med mye vann før du legger deg. Men vær obs på at du mest sannsynlig blir drit trøtt og kan sove omtrent hele dagen etterpå. Men for meg er det bedre enn å spy fra klokken fire om morgenen til langt ut på kvelden. Kan være det holder med en halv også.

Anonymous poster hash: f4995...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvn er min måte å takle fyllesyke på. Sov til klokka er rundt halv 5 på ettermiddagen, så har den verste fyllesyken gitt seg. Deliig å være B-menneske av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hm, denne oppskriften har eksistert lenge så du fant ikke opp den altså. Kroppen trenger mye vann og skikkelig mat etter en fyllkule. Mister masse mineraler som kroppen trenger. Eller så kan man la vær og drikke alkohol, det er vel det beste :)

Anonymous poster hash: 1f0e1...c06

Drikk mindre.

Anonymous poster hash: 5d905...2cb

Beste kuren for fyllesyke er:

Drikke mindre :P

Ellers bør man drikke vann underveis også når man kommer hjem, eller før man legger seg x)

Jeg fant en ganske fin kur mot fyllesyke: slutte å drikke alkohol.

Gud så smarte og morsomme dere er!

Anonymous poster hash: f4995...7c7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...