Catia Skrevet 19. august 2004 #1 Skrevet 19. august 2004 hei.. har sovet lite.. er på jobb nå. jeg og samboer hadde besøk av hans venner fra england. de var ute inatt. jeg ba han om, før de kom, at det ikke måtte røykes hasj i stua. vi to har gjort det, men jeg syns det er ekkelt hvis de skal røyke seg så fjerne, og særlig hvis typen min skal legge seg og jeg syns det er ubehagelig at han er fjern.... Og om de kunne være rolige når de kom hjem. Jeg hørte snakk i stua og banket i veggen. han kom inn, og jeg sa jeg fikk ikke sove. han var ganske full, gikk inn i stua igjen og tok en stund før han var tilbake. Jeg fatter det ikke.... Kan ikke gutter ta hensyn, er de født sånn?!?!
Mossa Skrevet 19. august 2004 #2 Skrevet 19. august 2004 ...eh... hva var hensynsløst med det som skjedde sa du?? At han var full, eller at du hørte snakk fra stua? Synes ikke det var et snev av hensynsløshet i det!! Eller er det noe jeg ikke ser her??
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #3 Skrevet 19. august 2004 1. jeg ba han være rolig når de kom hjem MEN de snakka lenge i stua 2.De røykte hasj MEN jeg ba han om at de ikke skulle gjøre det. Forstår du nå?
Gjest GreenSky Skrevet 19. august 2004 #4 Skrevet 19. august 2004 Ikke for å være slem, men der det så ille, da? Er du samboeren eller mora hans, liksom? :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #5 Skrevet 19. august 2004 Jeg hadde tatt hensyn til at han måtte sova og skal på jobb! Går det ikke at han kan være omtenksom eller går det bare en vei?? Virker ikke som han er glad nok imeg eller bryr seg..
Catia Skrevet 19. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2004 Syns du ikke det er respektløst og lite hensynsfullt av han å røyke hasj, når han sa de ikke skulle gjøre det men gjør det likevell???????
Gjest GreenSky Skrevet 19. august 2004 #7 Skrevet 19. august 2004 Syns du ikke det er respektløst og lite hensynsfullt av han å røyke hasj' date=' når han sa de ikke skulle gjøre det men gjør det likevell???????[/quote'] Kanskje han syntes det var litt flaut ovenfor kameratene sine at han - et voksent menneske - ikke fikk lov til det av samboeren.
Mossa Skrevet 19. august 2004 #8 Skrevet 19. august 2004 Det med hasjen kan jeg skjønne, men med besøk fra England (regner med at det ikke er hverdagskost!?) så var det vel ikke direkte jævlig av han at du kunne høre dem snakke!! Det hadde i allefall jeg tålt!!
Vilde23 Skrevet 19. august 2004 #10 Skrevet 19. august 2004 Jeg synes ikke det hørtes hensynsløst ut akkurat. Hvis dette var noe som skjedde ofte at han har besøk på natta når du skal på jobb så hadde det vært noe annet. Jeg regner med at de kompisene fra England er noen han ikke ser så ofte så skjønner godt at han ville ha det morsomt sammen med dem. Og skjønner ikke hva som er problemet med den hasj røykingen så lenge du og han har brukt å gjøre det selv inne i huset. Hadde vært noe annet om dere ikke brukte å gjøre det inne i huset eller at du var i mot det. Høres bare ut som du skal lage bråk av noe som ikke er noe å bråke for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå