jabx Skrevet 19. mars 2016 #41 Del Skrevet 19. mars 2016 2 minutter siden, debatant skrev: Nå er vel lyskilder noe av det som bruker minst strøm. Det lyset har neppe gått opp for miljøbevegelsen Du skjønner åpenbart ikke poenget med symbolske handlinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 19. mars 2016 #42 Del Skrevet 19. mars 2016 1 minutt siden, jabx skrev: Du skjønner åpenbart ikke poenget med symbolske handlinger. symbolsk sett er de meningsløse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #43 Del Skrevet 19. mars 2016 Jeg bruker minst mulig elektrisitet året rundt jeg. Anonymkode: f5d3b...bb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 19. mars 2016 #44 Del Skrevet 19. mars 2016 Heldigvis husket jeg å hive inn noe plastikk i vedovnen når jeg fyrte den opp i dag. Det får holde som symbolhandling for i år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikingmelk Skrevet 19. mars 2016 #45 Del Skrevet 19. mars 2016 Tafsetimen ble fobigått i stillhet. Jeg spiser fisk seks dager i uka, så jeg gjør mitt for miljøet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 20. mars 2016 #46 Del Skrevet 20. mars 2016 22 timer siden, debatant skrev: symbolsk sett er de meningsløse. Nei. Og alle, deg inkludert, gjør "meningsløse" symbolhandlinger hver eneste dag. Dessuten er det å markere et standpunkt viktig. Du diskuterer jo stadig i dette forumet, og det er egentlig ganske "meningsløst". Men du gjør det likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. mars 2016 #47 Del Skrevet 20. mars 2016 (endret) Nei, denne måneden betaler noen andre strømregningen for meg, så det gidder jeg ikke. Endret 20. mars 2016 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 20. mars 2016 #48 Del Skrevet 20. mars 2016 (endret) 18 timer siden, jabx skrev: Nei. Og alle, deg inkludert, gjør "meningsløse" symbolhandlinger hver eneste dag. Dessuten er det å markere et standpunkt viktig. Du diskuterer jo stadig i dette forumet, og det er egentlig ganske "meningsløst". Men du gjør det likevel. Om jeg gjør symbolhandlinger er det en uvane :/ Endret 21. mars 2016 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå