AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Hei. Jeg er godt i gang med å strikke min første kofte. Strikker på pinne 4 men er redd den blir for liten så har lyst å bytte til 4,5. er det veldig dumt å gjøre dette midt i arbeidet? Noen som har erfaring med å gjøre det. Lurer på om det blir veldig synlig eller om det vil jevne seg ut eter skylling/pressing/bruk..? Anonymous poster hash: 788bd...7c8
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Jeg hadde nok begynt på nytt. Å skifte pinne midt i vil ikke være spesielt lurt. Anonymous poster hash: 5df1f...4e0
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #3 Skrevet 28. mars 2015 Rekk opp og begynn på nytt. Det blir aldri godt resultat av å bytte pinner halveis i strikketøyet. Anonymous poster hash: 09f78...719
Gjest Tekola Skrevet 28. mars 2015 #4 Skrevet 28. mars 2015 Ville absolutt rekket opp. Og strikk en prøvelapp, så får du sjekket strikkefastheten din! Det tar deg maks en halvtime, og sparer deg for myyye arbeid senere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå