Gå til innhold

Blenda sensitiv i mindre forpakning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg føler meg lurt hver gang et produkt blir mindre i omfang mens produktet "effektiveres". Alt handler om penger og å tjene mest mulig. Prisen var høy for den bittelille flasken men hva den vanlige 1 literen koster, husker jeg ikke. Men at de gjør dette for miljøet eller forbrukerne tror jeg ingenting på. Dette er kun for egen inntekt. Skulle ønske noen kunne sjekke om den nye er like effektiv som den gamle og at man trenger mindre.

Ikke det største problemet i verden, men jeg kjenner meg alltid lurt når jeg kommer over slike varer.

Anonymous poster hash: 835ce...830
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Butikkenes egne billigmerker er ofte kopier og inneholder akkurat det samme.

Anonymous poster hash: 8b241...c70

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Butikkenes egne billigmerker er ofte kopier og inneholder akkurat det samme.

Takk for at 1 er enig iallefall :)

• Liker 1
Skrevet

Tja, i prinsippet er jeg egentlig enig med deg, men akkurat på dette produktet spesifikt må jeg si at det virker å stemme. De nye pakningene koster det samme som de gamle ca, og vi bruker anbefalt dosering (ca) og tøyet blir rent.

AnonymBruker
Skrevet

Ny forpakning har jeg ikke lagt merke til, enda.

Det som forundrer meg er at folk vasker klær i både Omo og Blenda flytende. Begge er så sterke at ufortynnet er de bedre til å fjerne oljebasert maling med enn whitesprite, så det er det restene blir brukt til her i huset.

Tøyvask bruker vi Blenda sensitiv pulver til.

Anonymous poster hash: 1ded6...f69

AnonymBruker
Skrevet

Det som forundrer meg er at folk vasker klær i både Omo og Blenda flytende. Begge er så sterke at ufortynnet er de bedre til å fjerne oljebasert maling med enn whitesprite, så det er det restene blir brukt til her i huset.

Tøyvask bruker vi Blenda sensitiv pulver til.

Anonymous poster hash: 1ded6...f69

Så du mener blenda flytende er sterkt? Synes det virker litt simpelt bare. Her brukes flytende fordi pulveret klumper seg og setter seg fast enten i doseringsbegeret eller i selve tøyet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tøyvask bruker vi Blenda sensitiv pulver til. Anonymous poster hash: 1ded6...f69

Man kan fjerne oljebasert maling med vanlig grønnsåpe også. Flytende blenda er da ikke sterkere enn blenda i pulverform. Hadde du rørt ut pulveret i vann, kunne du fjernet maling med det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...