Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #1 Skrevet 19. august 2004 Nå finnes det ingen unskyldning lenger. Besøk: http://firefox.no/products.php#firefox :-)
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. august 2004 #2 Skrevet 21. august 2004 Tviler på at språket er hovedgrunnen til at folk velger en browser. Selv foretrekker jeg engelsk, men fint for de som foretrekker norsk og vil bruke firefox .
rosett Skrevet 21. august 2004 #3 Skrevet 21. august 2004 Ser ingen grunn til å bruke engelsk hvis jeg kan bruke norsk. Har litt problemer med den innstalleringa dog, jeg hadde engelsk versjon, men avinnstallerte den og innstallerte den norske, men fortsatt er den på engelsk... Hva har skjedd?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. august 2004 #4 Skrevet 21. august 2004 Glem det, jeg lastet ned en extension-fil...Innstallerte ikke norsk versjon.
rosett Skrevet 21. august 2004 #5 Skrevet 21. august 2004 Lasted ned en sånn nå jeg og, burde lages en nynorskversjon og.
Crazee Skrevet 21. august 2004 #6 Skrevet 21. august 2004 Lasted ned en sånn nå jeg og' date=' burde lages en nynorskversjon og.[/quote'] Slett ikkje umuleg at det skjer. Det er ein som har oversett Mozilla til nynorsk i ein del år no - kan jo hende han gjer det igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå