Gå til innhold

Synlig string over buksa

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

minner meg om ungdomsskolen da jentene bøyde seg og stringtrusene "tilfeldigvis" kom til syne. sexy!

jeg tenker at om en stringtruse kommer til syne hos en jente/kvinne så er det mest sannsynlig med vilje og grusomt harry. jeg ser aldri at sloggien går 5 cm på oversida av buksa så hvorfor skulle stringtrusa gjøre det da?? snakk om å dra trusa opp i sprekken :fnise:

Endret av fresia
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor blir det mer sexy om det er et uhell?

Anonymous poster hash: 53d18...519

Fordi det da ikke er "tacky".

Skrevet

Hvis en gutt viser litt av boxer-kanten da? Er det også tacky?

Anonymous poster hash: fc11d...880

Du mener saggere? Det er harry.

AnonymBruker
Skrevet

Du mener saggere? Det er harry.

Hvorfor er det ikke tacky da?

Skrevet

Hvorfor er det ikke tacky da?

Fordi de ikke gjør det for å se "sexy" ut, slik visse kvinner kan finne på å gjøre med ei stringtruse. Det handler om intensjon.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de ikke gjør det for å se "sexy" ut, slik visse kvinner kan finne på å gjøre med ei stringtruse. Det handler om intensjon.

Det vet faktisk ikke du noe om.

Skrevet

Det vet faktisk ikke du noe om.

Har da noen kamerater som var innom den stilen en periode, så joda. Jeg vet nok mer om det enn deg isåfall. Det var en klesstil og livsstil, ikke noe for å tenne jenter.

AnonymBruker
Skrevet

Har da noen kamerater som var innom den stilen en periode, så joda. Jeg vet nok mer om det enn deg isåfall. Det var en klesstil og livsstil, ikke noe for å tenne jenter.

Hvorfor vet du mer om det enn meg "isåfall"? Nei, det der blir for dumt.

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Undertøyet skal være under klærne. Det gjelder både kvinner og menn. Det finnes andre måter man kan være sexy på.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor vet du mer om det enn meg "isåfall"? Nei, det der blir for dumt.

Du mener det blir for dumt ja. Dro du den slutningen når du sa at jeg ikke viste noe om det også? ;)

Dobbeltmoralen lenge leve.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du mener det blir for dumt ja. Dro du den slutningen når du sa at jeg ikke viste noe om det også? ;)

Dobbeltmoralen lenge leve.

Du kan jo ikke vite grunnen til at folk gjør som de gjør? Og jeg skjønte ikke hvorfor du skrev "Jeg vet nok mer om det enn deg isåfall." Du kan ikke vite om du vet mer om det enn meg.

Skrevet

Du kan jo ikke vite grunnen til at folk gjør som de gjør? Og jeg skjønte ikke hvorfor du skrev "Jeg vet nok mer om det enn deg isåfall." Du kan ikke vite om du vet mer om det enn meg.

1. Det kan jeg da vite. Man spør folk. Det er ingen som jeg vet om som sagget i sin tid som gjorde det for å tenne kvinner. Om kvinner ble tent av det, så var det ikke fordi de ikke klarte å ha på seg klær på en ordentlig måte, de tente fordi guttene det handlet om var "badboys", noe de viste gjennom en klesstil. Altså handlet det om en livsstil, og ikke det at de viste bokserkanten fordi merkelige jenter tente på det. Det finnes sikkert noen jenter som gjør det, men det finnes da jenter som tenner på klovneutstyr også, og andre rare greier.

2. Du skrev at jeg ikke viste noenting om det. Hvordan vet du det, og hvorfor ser du ikke dobbeltmoralen i det du kommer med her nå?

AnonymBruker
Skrevet

1. Det kan jeg da vite. Man spør folk. Det er ingen som jeg vet om som sagget i sin tid som gjorde det for å tenne kvinner. Om kvinner ble tent av det, så var det ikke fordi de ikke klarte å ha på seg klær på en ordentlig måte, de tente fordi guttene det handlet om var "badboys", noe de viste gjennom en klesstil. Altså handlet det om en livsstil, og ikke det at de viste bokserkanten fordi merkelige jenter tente på det. Det finnes sikkert noen jenter som gjør det, men det finnes da jenter som tenner på klovneutstyr også, og andre rare greier.

2. Du skrev at jeg ikke viste noenting om det. Hvordan vet du det, og hvorfor ser du ikke dobbeltmoralen i det du kommer med her nå?

Fordi du ikke kan vite det. Du kan ikke vite hvorfor alle guttene som viser boxerkanten gjør det, du kan kun vite hvorfor enkelte gjør det. Jeg gikk naturligvis ikke ut fra at du drev å spurte alle gutter om hvorfor de gjør som de gjør.

Gjest Uhumskheter
Skrevet

90-tallet er over. Nå er vi voksne, og voksne vet hvordan undertøyet skal være, og det er så usynlig som mulig.

Skrevet

Jeg synes stringtruser er ekstremt usexy i utgangspunktet, og hvalhaler får meg bare til å tenke på at de må ha dratt dem langt opp både foran og bak og gitt seg selv tidenes kameltå. Som også er ekstremt usexy etter min mening. :vetikke:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er mann, men må si meg enig med Lille-Pus og Cathrine her. 90-tallet er over (for lengst), heldigvis!

Anonymous poster hash: d9ebf...313

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes stringtruser er ekstremt usexy i utgangspunktet, og hvalhaler får meg bare til å tenke på at de må ha dratt dem langt opp både foran og bak og gitt seg selv tidenes kameltå. Som også er ekstremt usexy etter min mening. :vetikke:

Enig.

Kjæresten min har også sterke meninger om synlige stringtruser og det høres ikke akkurat ut som om han finner det sexy. :fnise:

Skrevet

Hvis en gutt viser litt av boxer-kanten da? Er det også tacky?

ja

Skrevet

Bildet i HI handler ikke om noe 'uhell' det handler om 'med fullt overlegg'.

Hvordan ser du forskjell på om det er uhell eller med overlegg?

Skrevet

Syntes det er ganske så sexy når stringen syntes over buksekanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...