Miss-Grey Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Jeg har flere helt ubrukte sminke- og velværeprodukter stående, og tenkte at det ville være gøy å prøve meg på swapping. Det første jeg fant var den internasjonale siden Swapidu, men det ser ut som om de fleste av brukerne er amerikanske, og hele bytteprosessen bli plutselig litt mindre miljøvennlig hvis produktene skal sendes med flyfrakt til USA. Har tidligere benyttet meg av noen norske sider, men nå finner jeg ingen som tilbyr dette. Er det noen her inne på forumet som har forslag? NB! Jeg er ikke interessert i å swappe via Kvinneguiden, jeg vil helst få fortsette å være anonym her inne. Dette er altså ikke ment som noen annonse.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 mener du produktbytting? Anonymous poster hash: c9a1b...852
Miss-Grey Skrevet 29. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2015 mener du produktbytting? Anonymous poster hash: c9a1b...852 Ja, jeg sikter til produktbytting, beklager hvis det ikke kom godt nok frem.
Miss-Grey Skrevet 29. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2015 Etter en del søking på internett, ga jeg opp å finne gode norske nettsider for dette. Jeg endte med å legge ut tingene jeg ville bytte på Swapidu i dag tidlig, og har allerede fått flere henvendelser fra folk som vil bytte. Det ser ut som om jeg får ryddet ordentlig i badeskapet, samtidig som jeg får fatt i en del ting som jeg lenge har hatt lyst på. Vinn-vinn! Jeg har ikke gjort noen endelige avtaler med noen enda, men opplegget virker veldig gjennomført og proft. Dersom noen andre skulle være interessert i swapping, kan jeg jo dele erfaringene mine med Swapidu etterhvert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå