AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #21 Del Skrevet 28. mars 2015 Borte ved bilen til Silfen stod tante Sofie777 og ventet. Jeg bor her i området og jeg er ikke fornøyd med den ruten dere tar. Jeg har fulgt med deg i hele kveld, og nå har du å gå med meg på min rute hjem. Jeg er mørkredd, redd for drosjesjåfører etter at Bernnpunkt har skremt vettet av meg. Nå hva blir det til, følger du meg hjem? Silfen fant det enklest å lystre Tsnte Sofie777 hun var vel kjent med Kardemommeby og Tsnten der i historien. Denne damen var prikk lik.Anonymous poster hash: 9f690...41c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #22 Del Skrevet 28. mars 2015 Silfen var ikke særlig trett når hun omsider var kommet hjem. Hun satte seg på KG, som vanlig, ante fred og ingen fare inntil det kom opp en påskekrim, hun klikket weg inn og holdt på å klikke. Hvem i huleste er det som innvolverer meg i en påskekrim og henger meg ut på KG på denne måte? Anonymous poster hash: 9f690...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #23 Del Skrevet 28. mars 2015 Silfen gjorde som Varg Veum hadde gitt beskjed om, brukte formiddagen til å pløye igjenom dagsferske nettaviser fra Bergen vest. Men der var ikke mye å hente. Askøyværingen hadde en sak om innbrudd i Storebotn, men det var nå en hel Askøybro i mellom Bergen vest og Askøy. Hun var ganske sikker på at det var noe merkelig med de tre på kikregården, sørlig hun som gikk tur med designervesken. Det er bare ikke normalt, Jesuskristus. Å nei, ikke tilkall den brukeren da, sa Kontormus fra sin faste plass under sofaen. Anonymous poster hash: 9f690...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #24 Del Skrevet 28. mars 2015 Du skal få være med å gå observasjons tur, du, sa Silfen til Kontormus. Du er jo så liten at du fint kan sitte i jakkelommen min. Da vil jeg føle meg litt tryggere og, sa Silfen til musa under sofaen.Anonymous poster hash: 9f690...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #25 Del Skrevet 28. mars 2015 Rkanskje best jeg finner et gammelt hoppetau fra ungene og har liggende i bilen, tenkte Silfen høyt. Kan være kjekt å ha, i tlfelle jeg må binde fast noen kjeltringer i påvente av at politiet kommer. De er jo ikke så kjappe på avtrekkeren i Bergen.Anonymous poster hash: 9f690...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #26 Del Skrevet 28. mars 2015 Få timer før Silfen skulle ut og gå tok hun beslutningen, dette blir for skummelt, jeg kaster inn håndkleet og blir hjemme. Hun tok opp telefonen for å ringe og gi beskjed. Anonymous poster hash: 9f690...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #27 Del Skrevet 28. mars 2015 Silfen bestemte seg for å kjøre til Bergen vest, til oppgitt tidspunkt. Hun kunne si i fra at hun trakk seg face too face, hun var da ikke feig. Anonymous poster hash: 9f690...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #28 Del Skrevet 28. mars 2015 Klokken ble halv seks, på kvelden. Silfen la kg i fra seg, fant jakke og nøkler, puttet mobilen i den ene lomme og fisket frem Kontormus fra under sofaen og puttet henne i den andre lommen. Dette kjente trygt og godt. Anonymous poster hash: 9f690...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #29 Del Skrevet 28. mars 2015 Avgårde til idrettshallen i Bergen vest hvor de skulle ha ett oppsummeringsmøte før gåturene begynte. Anonymous poster hash: 9f690...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #30 Del Skrevet 28. mars 2015 Vel fremme så Silfen Bossa Nova. Silfen bestemte seg for at Bossa Nova kunne bli ett godt selskap. Medgåeren fra i går var ikke å se, noe sted. Anonymous poster hash: 9f690...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #31 Del Skrevet 28. mars 2015 Silfen hilste på Bossa Nova, og de gikk inn og satte seg sammen. Silfen stakk hånda i lommen, og Kontormus ropte ut, ikke klem meg flat med de svære nevene dine. Anonymous poster hash: 9f690...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #32 Del Skrevet 28. mars 2015 Silfen ble sittende og høre på oppsummeringen fra dagen før og formiidagens runder. Nå skulle det rokkeres, ingen skulle gå samme rute to vakter etter hverandre. Dette gjorde Silfen mer interresert, hun ville gi dette en ny sjangse. Anonymous poster hash: 9f690...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #33 Del Skrevet 28. mars 2015 Bossa Nova spurte om ikke Silfen og hun kunne patruljere sammen, og det sytes Silfen var helt greit. De gikk og stemplet seg inn med mobilene sine. Erica fikk alle numrene og kunne således ha full oversikt via GoogleMaps på hvor hver og en befant seg. Anonymous poster hash: 9f690...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #34 Del Skrevet 28. mars 2015 I dag skulle Silfen og BN ut og kjenne på dører i et eneboligområde, samt gå inn på et bedriftsområde for å se at ingen dieseltyver var ute og gikk, samt avslutte med å se igjennom hele garasjennpå senteret. Silfen var for nøyd med området og med medgåeren. Medgåeren fra i går, levnet vun ingen tanker. Spist er spist...også videre. Anonymous poster hash: 9f690...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #35 Del Skrevet 28. mars 2015 Er ikke alle anonymbrukere i denne tråden samme person? Anonymous poster hash: 47c1a...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #36 Del Skrevet 28. mars 2015 Første del av oppgaven gikk greit. Alle vinduer og dører var lukket og låst i eneboligområdet. Så var det Svanevik transport som stod for tur. De har hatt omfattende problemer med dieseltyver, så her gjelder det å ha øyne og ører med seg.Anonymous poster hash: 9f690...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 28. mars 2015 #37 Del Skrevet 28. mars 2015 (endret) Men hos Svanevik så de lite, de hadde hørt rykter om at det var en viss limousine fra en viss Hollywood-film med kjente skuespillere/sangere som Witney Houston og Kevin Costner, men den sto visst ikke der lenger. Silfen og BN måtte bare snike seg videre i retning Mathopen denne gang. Endret 28. mars 2015 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå