Gå til innhold

www.kvik.no - noen erfaringer?

Midnattsol

Anbefalte innlegg

Noen som har handlet hos Kvik? Fornøyde/ikke fornøyde? Ser ut som at det blir kjøkken derfra til høsten. :P

www.kvik.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to baderomsinnredninger fra Kvik, kjøpt for fire år siden. Veldig fornøyd.

Nå har de kanskje andre leverandører på bad enn på kjøkken, men det er sikkert samme kvaliteten.

De har mange flotte kjøkken. Holdt på å kjøpe det der også, men endte opp med Skandinavia Kjøkken isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man regne med kjapp levering og service fra noen som kaller seg kvik....det uttales jo med lang i, kviiik, det høres unektelig noe tregere ut enn kvikk.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :wink: Vi får se da.

Åååh, gleder meg. :hoppe: Blir nok å sette i gang med det (eller innleide folk blir nok å sette i gang med det) i slutten av oktober/begynnelsen av november. Før det skal vi finne hvilken innredning og hvitevarer vi skal ha, farge på veggen og hvordan planløsningen skal bli. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei har ikke vært der. Skal til butikken på Skøyen.

Noe spesielt du tenkte på? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg tenkte bare at hvis du har anledning burde du kanskje dra dit en tur, for den butikken er ganske fin. Jeg var nemlig på en annen "utstilling" de hadde også i Oslo - husker ikke hvor det var - men fikk ikke samme positive inntrykk der.

Nå er det 4 - 5 år siden jeg var på den andre butikken, og et år siden sist jeg var på Kvik Alnabru. Mye kan jo ha forandret seg i så måte.

Så det er godt mulig jeg bare prater tull.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ragnhils ikke innlogget

Vi kjøpte kjøkken fra Kvik før jul i fjor, og jeg er strålende fornøyd, både med utseende, kvalitet og ikke minst pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi endte opp med fasett kirsebær i basic serien. Jeg hadde egentlig mest lyst på design cosmo (penere farge, synes jeg), men der var det ikke mulig å få takhøye skap. Gazelle benkeplate, og integrerte hvitevarer.

lykke til med kjøkkenshoppinga, det er jo så gøy! Og ikke minst gøy når alt er på plass :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfornøyd! Har hatt det i 2,5 år og har bare godord å si om kjøkkenet.

Kjøpte det på tilbud (utstillingsmodell) og sparte 60.000,-. Men vi har måttet slite med montørene som aldri gjorde jobben ferdig (samme butikk, de skjønte at de hadde solgt kjøkkenet litt for billig og trakk seg plutselig ut). Men Bomiljø AS ble av Forbrukertvistutvalget (Forbrukerrådet holdet ikke) dømt til å betale oss 20.000,- tilbake nå 2 år etter lovt ferdigstillelse. Og de har gjort det! :-)

Så nå må vi bare få tak i noen lister og et par foringer og litt annet smått, så er kjøkkenet fix ferdig. Inmari kjekt å få vite at Kvik Kjøkken også finnes i Norge (har sett reklame i Sverige), for vi trenger desperat noen kjøkkenskuffer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært å sett litt i butikken nå. Begge likte fasett bjørk godt men ingenting er bestemt enda selv om jeg tror vi holder en knapp på det. Passer veldig bra til resten ev leiligheta og at det er så lyst gir en god romfølelse til kjøkkenet som ikke er enormt stort men ikke for lite heller. Som nevnt over blir det nok basic pga takhøye skap. Hvilke hvitevarer, benkplate, vifte osv slike ting er ikke bestemt enda. Planløsningen må vi også i gang med.

Dette blir bra! Ellers skal gulv og vegger også bli nye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...