Gå til innhold

Trafikk Kristiansand/ Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 2 jenter på 19 år som skulle ta våres første kjøretur til Oslo nå på søndag. Vi kommer fra Stavanger så det blir jo å følge kysten. Men på grunn av alle skriverier om trafikk kaos og snø, så frafåder foreldrene våres å ta turen.

Slik jeg har sett på værmeldingen så kommer det nå pluss grader og snøen kan vell da kanskje forsvinne? Noen som bor langs her som har tips om vi burde eller ei?

(det lengste vi har kjørt er 4 timer, og denne turen tar tross alt 8 timer)..

Anonymous poster hash: 9c64b...fe5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er 2 jenter på 19 år som skulle ta våres første kjøretur til Oslo nå på søndag. Vi kommer fra Stavanger så det blir jo å følge kysten. Men på grunn av alle skriverier om trafikk kaos og snø, så frafåder foreldrene våres å ta turen.

Slik jeg har sett på værmeldingen så kommer det nå pluss grader og snøen kan vell da kanskje forsvinne? Noen som bor langs her som har tips om vi burde eller ei?

(det lengste vi har kjørt er 4 timer, og denne turen tar tross alt 8 timer)..Anonymous poster hash: 9c64b...fe5

Klart dere skal dra! Hvordan skal dere får erfaring hvis dere bare skal kjøre rundt i nærmiljøet?

Beregn dere god tid, ta pauser og strekke litt på bena og få i dere litt mat og drikke så kommer det til å gå kjempebra :). Dere er jo to og kan bytte på kjøringen litt også.

Jeg har en på snart 20 og en på drøye 18 og jeg hadde ikke vært bekymret hvis de skulle ha tatt samme turen.

God tur!

Anonymous poster hash: 65d00...666

Skrevet

Ingen grunn til å ikke dra. Dere er to om å kjøre og E18 er bar og fin nå. Kjør etter forholdene, ta dere pauser med mat og drikke og strekk på bena. I og med at der er to som kan kjøre kommer dette til å gå kjempefint. Super kjøreerfaring.

Skrevet

Takk for svar begge to! Det hjalp:-))

AnonymBruker
Skrevet

Snøstormen var natt til torsdag, veiene er helt bare igjen nå. Og her i K.sand er mesteparten av snøen borte allerede.

Anonymous poster hash: 2fa0a...a6a
Skrevet

Okei :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...