MorTil2 Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Etter en del triste hendelser i nær familie i 2014 og innover i 2015, har jeg ikke hatt overskudd og tid til å tenke på sommerferie for sønnen min på 17 år og meg. Men føler virkelig at vi trenger å gjøre noe kjekt sammen. Kunne selvsagt tatt en uke eller to til syden, men vi er ikke spesielt glad i veldig varme, og tror vi ville finne det kjedelig. Tenker derfor å ta en nærliggende storby som utgangspunkt , London, København, Stockholm - og ta tog/offentlig transport (ikke leiebil) til et trivelig sted ikke så langt ifra. Gjerne et sted som innbyr til gåturer / sykkelturer i fin natur, koselige spisesteder, osv. Da ville vi både fått spenningen ved storbyen, men også roen utenfor. Tenkt også på noe i Norge , f eks Ålesund, Tromsø eller noe annet ? Noen ideer ? Ikke noe som krever masse planlegging, orker ikke å vri hjernen min rundt det nå.
Shai Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 London er jo en nydelig by som kan tilby så mangt av kultur, god mat og drikke, fine opplevelser osv. Ellers er Bergen favorittbyen min i Norge, men Kristiansand er jo veldig fin på sommeren! Hehe, dette er kun basert på personlige erfaringer, kan kanskje være greit å stikke innom nettsider som hotels.com for å se hvilke anbefalinger som er gitt til forskjellige hotell. Kan gi en liten pekepinn på hvordan hotellet er og på hvilke aldersgrupper det er tilegnet.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Bergen er en pitteliten landsby der Cubus preger motebilde.. /styr unna med andre ord Anonymous poster hash: d39a1...710
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #4 Skrevet 30. mars 2015 Hva med Island?Anonymous poster hash: f3a53...027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå