Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nefertiti
Skrevet

Kan noen anbefale en god foundation? Jeg liker ikke når den synes godt, men bare at den jevner ut huden litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nina ricci flytende foundation. beste jeg har prøvd til nå.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor selges det merket og hvor mye koster den ca?

Skrevet

selges i en del parfymerier og noen cubus-butikker. har ikke vært på markedet i norge så lenge enda. koster ca 280 kr.

Skrevet

Hei!

Hvis du ønsker en som gir et naturlig og fint resultat vil jeg anbefale en foundation fra Chanel. Hadde denne før,men nå husker jeg ikke hva den heter. Teint Universal ett-eller-anna??... Men spør i parfymeriet etter prøver...

Også en annen bra krem som egentlig ikke er foundation som du kan bruke: Jason Vitamin E Age Renewal Moisturizing Creme for ansikt. Den gjør huden veldig fin og ingen "foundation-look". Jeg bruker denne ofte hvis jeg ikke skal noe spes og ikke gidder å sminke meg med foundation og sånt. Tror den koster 150 kr....Men den varer egentlig nokså lenge..Ja,nå bruker ikke jeg den hver dag,da men...

Du kan jo få prøver på disse.

Chanel i parfymerier og Jason hos helsekost...

Skrevet

Eg er fornøyd med Clinique til min blandingshud :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Dior har kommet med en ny; Diorskin Pure Light. Den er veldig lett, men jevner samtidig ut.

Skrevet

Clinique Superfit, eller hva med farget dagkrem? De fra Dior og Clarins er ganske fine. Tenkte jeg selv skulle prøve Dermalogica farget dagkrem i år (bruker bare sånt om vinteren), men jeg vet altså ikke hvordan den er enda.

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med lancôme sin "color-id".

en lett foundation som gir et flott og naturlig resultat synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...