Gå til innhold

Bursdagsselskap eller fotballkamp?

Prioriterer du bursdag eller aktivitet?  

2 stemmer

1. 1. Prioriterer du bursdag eller aktivitet?

• Bursdag
      16
    • Aktivitet
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom ditt barn blir invitert i bursdagsselskap, fex til en i klassen, samme dag som det er judotrening, fotballkamp, turning eller hva det nå måtte være....

Hva gjør du?

Jeg har med vilje ikke laget noe vet ikke alternativ, for tilslutt er dagen der og man må velge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bursdag om det er trening det er snakk om.

Aktivitet om det er fotbalkamp eller noe lignende.

Skrevet

Bursdag!

(Hvis ikke det er noe helt, helt spesielt med treningen akkurat den dagen, oppvisning e.l.) Men vi prioriterer bursdager.

Skrevet

Jeg syns det er viktig at sønnen min på snart 8 er sosial sammen med de i klassen.

Såsant han selv ville i bursdag hadde jeg valgt det framfor annen aktivitet. Det eneste som kunne komme imellom er hvis han skal til faren sin for helgen, eller det er noe familebursdag samme dag...

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt klart bursdag!

Det gjør vi jo selv også det? Sosiale sammenkomster forran gjøremål som trening o.l. :ler:

Aktivitetene skal jo være morsomt, ikke "tvang". Barna ville nok selv valgt bursdag også.

Men som noen skrev - om det hadde vært fotballkamp, ville jeg nok latt bare velge selv.

Skrevet

Hadde prøvd å rekke begge deler. Men dersom det ikke går så hadde jeg selv valgt kamp da jeg var "liten". Men det kommer også an på motstanderen. Dersom det ikke var noen viktig kamp, så hadde jeg vel hørt om det var greit å heller gå i bursdag.

For mine barn ville jeg nok hatt den samme strategien.

Skrevet

Jeg hadde latt barnet velge selv. Å måtte gå til en bursdag mens man heller ville spilt fotball gir jo ikke akkurat god stemning for bursdagsbarnet, ei heller vil gutten ha det spesielt gøy på banen om han helst ville vært i bursdag akkurat da.

Gjest Anonymous
Skrevet
Dersom ditt barn blir invitert i bursdagsselskap, fex til en i klassen, samme dag som det er judotrening, fotballkamp, turning eller hva det nå måtte være....

Hva gjør du?

Jeg har med vilje ikke laget noe vet ikke alternativ, for tilslutt er dagen der og man må velge.

Vanlig trening så ville jeg helt klart ha sent han i bursdag om han ønsket det.

Kamp før bursdag tror jeg, og garantert turnering før bursdag.

Mener at dersom barna velger å være med på en lagidrett, ja så må de stille opp her mest mulig. Man ødelegger for alle de andre på laget om man er borte mye og under viktige aktiviteter. Barna har etter mitt syn et ansvar her.

Skrevet

Kommer ann på hva barnet vil og hva praksis er der barnet er organisert. Hadde selv en fetter i Søvguttene, og der gikk man ikke i bursdag når det var trening, for å si det slik.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg tror faktisk jeg ville latt barnet velge selv. Forklart at h*n kunne bare bli med på en ting.

Men jeg mener at det er vel så viktig for barnet å stille på kampen, for ellers svikter han laget. Men ville latt barnet bestemme selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...