Dollydimple Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Hei! jeg hadde ufarget hår ( brunt med rødskjær) og ville ha det litt lysere så har farget det med den lyseste hjemmefargen( 10.1, ikke bleiking) 2 ganger og det ble ok men gulskjær . kan ikke bleike håret, fordi jeg har naturlig rødskjær blir det oransje . er det noe jeg kan gjøre for å få vekk gulskjæret?
Gjest Happyface87 Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Du kan bruke blåsjampo for å få det kaldere? Fudge sin er helt sinnsykt god!!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #3 Skrevet 28. mars 2015 Ja, kjøp deg lilla/blåshampoo... Har brukt Joico sin og var veldig fornøyd med den Anonymous poster hash: 7e149...c77
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #4 Skrevet 28. mars 2015 Hvorfor kan du ikke bleke håret pga røde pigmenter i håret? Selv har jeg mørkebrunt hår med MYE røde pigmenter i, og jeg har nå helbleket håret lyseblond. Får litt gulskjær da også, men det fikser jeg med toner som skal fjerne gulskjær. Men jeg har bleket/stripet det over tid, det er ikke gjort på en runde. Jeg hadde vel 4 runder i frisørstolen før jeg begynte å bli lys, og det er ikke alltid at alt hår tåler så mye striping/bleking. Toneren jeg bruker for å fjerne gulskjær er Wella color Fresh silver semi-permanent colour 8/81, og ellers har Fudge en veldig god lilla-Shampo jeg bruker ca 1 gang pr uke for å holde det gule borte. Anonymous poster hash: fab87...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Hvorfor kan du ikke bleke håret pga røde pigmenter i håret? Selv har jeg mørkebrunt hår med MYE røde pigmenter i, og jeg har nå helbleket håret lyseblond. Får litt gulskjær da også, men det fikser jeg med toner som skal fjerne gulskjær. Men jeg har bleket/stripet det over tid, det er ikke gjort på en runde. Jeg hadde vel 4 runder i frisørstolen før jeg begynte å bli lys, og det er ikke alltid at alt hår tåler så mye striping/bleking. Toneren jeg bruker for å fjerne gulskjær er Wella color Fresh silver semi-permanent colour 8/81, og ellers har Fudge en veldig god lilla-Shampo jeg bruker ca 1 gang pr uke for å holde det gule borte. Anonymous poster hash: fab87...d8b hvordan blir fargen når du bruker denne toneren? Anonymous poster hash: 6d6f2...581
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #6 Skrevet 28. mars 2015 hvordan blir fargen når du bruker denne toneren?Anonymous poster hash: 6d6f2...581 Den fjerner det gule og gjør fargen mer "ask" hvis det går an å beskrive det slik. Gjør at jeg får en kaldere blond farge enn ellers. Men man må være forsiktig så man ikke overdriver bruken, da den er sterkere enn lilla-Shampo, så overdriver man bruken ender man opp med lilla hår. Anonymous poster hash: fab87...d8b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #7 Skrevet 28. mars 2015 Går det ann å bruke toneren som en liten oppfriskning mellom frisørbesøk? Hvordan blir det oppå mørk ettervekst? Anonymous poster hash: 6d6f2...581
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #8 Skrevet 28. mars 2015 Går det ann å bruke toneren som en liten oppfriskning mellom frisørbesøk? Hvordan blir det oppå mørk ettervekst?Anonymous poster hash: 6d6f2...581 Ja absolutt, det er som en oppfriskning i mellom frisørbesøk og hvis håret blir for gult jeg bruker den. Jeg har mørk ettervekst når det er en stund siden jeg var hos frisøren, og det fungerer greit på meg, det mørke blir ikke påvirket noe hos meg hvert fall. Anonymous poster hash: fab87...d8b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #9 Skrevet 28. mars 2015 Alle har røde pigmenter i håret, du kan fint bleke håret allikevel - du må bare bruke en toning eller lillashampoo etterpå for å få en kaldere farge. Dessuten gjør blondfarge akkurat det samme som bleking. Det er akkurat samme prossesen. Anonymous poster hash: 589a0...0df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå