sunflower Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Jeg har jobbet i klesbutikk et års tid nå, og skulle hatt et til par sko som jeg kan bruke på jobb. Kriteriene jeg har er at de må være gode å gå i, ikke for varme/klamme, og pene nok til å kombinere med skjørt, kjoler, skinny jeans og annet "klesbutikkantrekk" som man går i i en klesbutikk for damer. Med andre ord utgår typiske joggesko, og ellers slike typiske "gå mye"-sko som f.eks. disse sandalene og skoene med voldsomt buet såle. I dag bytter jeg på å bruke Nike free joggesko (men disse får jeg vondt under sålen av å gå i for lenge), og et par sorte skoletter med litt hæl (se på Vagabond-skolettene med lavest hæl på denne linken, finner dessverre ingen direktelink, men de er omtrent som dem http://skomani.no/sko-dame/#) Så, er det noen som har tips til både gode OG pene sko til klesbutikkbruk? Jeg står og går konstant i mellom 4 og 8 timer uten pause når jeg er på jobb, men på de lengste dagene bytter jeg gjerne sko halvveis uti dagen.
SjiraffenLaffen Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Sjekk ut Ecco sine sko, de har mange forskjellige modeller som kan brukes til forskjellige antrekk og settinger. Jeg har nesten utelukkende Ecco sko på jobb. Men det er viktig å bytte sko i løpet av dagen selvom de er gode å gå i, særlig i løpet av den lange vakten. Og også lurt å ikke bruke samme sko flere dager på rad. Jeg har 4 jobbsko som står på jobb som jeg bytter på. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå