Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har plutselig blitt kronisk plaget med kviser, både sånne røde modne, og sånne som nesten er som sånne whiteheads(vet ikke hva de heter på norsk). Har bestandig hatt lite kviser, mindre utbrudd nå og da som gikk over. Men nå har jeg hatt pågående utbrudd siden før jul. Straks ett begynner å gå ned, så starter et annet! Så jeg som ikke pleier å ha kviser blir jo riv ruskende gal:P Ikke endret noen pleierutiner heller, så jeg tenkte det bare var stress. Men det som stresset meg er over, vært det i snart en måned.

Er ikke dyktig nok til å dekke det med sminke i mellomtiden heller, og det kan vel fort gjøre det verre uansett. Ikke bruker jeg mye sminke heller, kun på brynene til hverdags. Hjelp, vær så snill, har pokker meg kvise på øyenlokket!

Anonymous poster hash: 32f8b...d7d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det ikke er milier?

Anonymous poster hash: c4949...c02

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er sikker, for jeg har et par av dem men de synes ikke så godt at de plager meg:) De illrøde kvisene og wannabe-miliene plager meg derimot.

Anonymous poster hash: 32f8b...d7d
AnonymBruker
Skrevet

Uff har litt samme problemet! Har ikke noe sånn acnehud, altså sånn at jeg har dype kviser, har egentlig alltid hatt lite kviser. Men i det siste har jeg alltid et par, uansett hvor i "utviklingen" de er. Ufattelig irriterende. Vet ikke hva det kommer av ettersom jeg ikke har endret noen ting i hudrutinen min, maten eller ja... så vidt jeg vet.

Anonymous poster hash: 91c56...1eb
Skrevet

Hva med å prøve Diane? Flere av venninnene mine har hatt veldig god effekt av de

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble plutselig nesten over natten plaget med store områder med kviser og "liksomkviser" Etter å ha hatt en omtrent kvisefri hud fram til slutten av 20-årene ble jeg litt fortvilet. Hadde jo lagt om hudpleien et par år før for å få finere hud, så skjedde dette. Pøste på med produkter fra bla md, dermalogica ol. uten at det ble bedre.

Etter et par år gikk jeg til fastlegene lettere fortvilet, og fikk diagnosen Rosacea (med subtype acne Rosacea). Etter å ha vært til hudlege og lest en del på nett så har jeg funnet ut at jeg ikke tåler noenting på huden. Er ekstremt sensitiv til tross for oljete hud. Så anbefaler deg å sjekke opp i det, for å behandle for acnehud gjør rosacea verre.

Anonymous poster hash: d899f...874
  • 1 måned senere...
Skrevet

Har du forsøkt Green Peel-behandling i salong?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...