Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #1 Skrevet 19. august 2004 Inspirert av jeans-tråden lenger nede, spinner jeg videre - har problemer med å finne jeans som faktisk holder fasongen! synes selv de dyreste buksene som er superlekre nyvasket, får knær og sagge-rumpe etter en stund.. fikk høre at jeg kjøpte dem for store; at man skal føle at de er for trange når man prøver dem i butikken??? har/liker følgende bukser: levis 527, 31/34, lee feola(??) 31/34, diesel jeg ikke husker navnet på 31/34 - i tillegg har jeg faktisk to bukser fra HM (divided - ungdomsavdelingen) som heter bootcut eller noe sånt - og de er faktisk de som holder seg best!!!!holder fasongen; blir ikke slarkete... de verste må være vero moda bukser, jeeessssesss!
Gjest Ethereal Skrevet 19. august 2004 #2 Skrevet 19. august 2004 Du skal kjøpe dem slik at de er trange, ja, men dette gjelder særlig bukser med stretch i. Mørke bukser utvider seg mer i bruk enn lyse. Egentlig synes jeg det kun er Fornarina som holder fasongen, alle andre utvider seg i bruk.
Orthia Skrevet 19. august 2004 #3 Skrevet 19. august 2004 Bruk av skyllemiddel i vask, og tørketrommel, bidrar også til at jeansen fort mister fasongen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå