Hjertehåp Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Noen her inne som bruker lifesum appe? Begynte med den denne uken. Så langt er jg veldig fornøyd med kontrollen jeg får. Er også veldig glad i scanne funksjonen. Jeg synker den opp mot fitbit så jeg får inn dagens skritt inn.
Gjest earlgrey Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 Jeg elsker lifesum! Synes den er mye mer oversiktlig enn MFP
Dolly82 Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Klarte ikke scanne med den så jeg sletta, prøvde kun gratisversjonen
Gjest Vaniljekjeks Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 Jeg bruker den, synes den er veldig bra.
Hjertehåp Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2015 Jeg begynte med gratisversjonen og oppgraderte. Husker ikke om scanne funksjon virket på gratisversjonen. Liker også de meldingene man får utover dagen om å drikke samt at man kan ta seg en frukt til.
Gjest The damned Skrevet 28. mars 2015 #6 Skrevet 28. mars 2015 Bruker den, og liker den veldig godt. Scanningen har fungert her både på gratis versjonen og den betalte Synes den er enkel og grei å bruke, og har ikke noe å si på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå