Hetti Skrevet 19. august 2004 #1 Skrevet 19. august 2004 Er det noen som har prøvd å gjøre disse internett survey greiene som man lissom skal få betalt for. jeg regner med att det er mye mer jobb en det er verdt, men som hjemmeværende student så kanskje det kunne blitt noen kroner av det.... Hmmm, bare lurer på om noen har prøvd???
Montezuma Skrevet 19. august 2004 #2 Skrevet 19. august 2004 Hva er det??? Hm, noe jeg har misset.....
~sikka~ Skrevet 19. august 2004 #3 Skrevet 19. august 2004 Jeg svarer på surveys ofte... er med på flere sånne hvor man skal få betalt. Jeg gjør det kun fordi jeg elsker spørreundersøkelser da, har aldri sjekket hvor mange poeng jeg har... hmmm kanskje jeg skal sjekke det :| ..... tror nok ikke jeg hadde satset på det for å tjene penger ass... vanligvis så får man uansett poeng som man kan kjøpe noe for. Skaff deg ei avisrute istedet, da tjener du plenti penger på null komma nix. (been there done that - lettjente penger)
Siam Skrevet 19. august 2004 #4 Skrevet 19. august 2004 Jeg er på mailinglista til en, får surveys innimellom. Husker ikke hva den heter, da... Men jeg får ikke betalt. Er med i trekningen av cd'er innimellom, da. Har vunnet en gang. Men jeg kan møte opp på diskusjonsgrupper og da kan jeg få 500,- Det har jeg aldri gjort. Hvilke steder er dere med? Kan gjerne være med flere steder, jeg. For som sikka, liker jeg surveys.
~sikka~ Skrevet 19. august 2004 #5 Skrevet 19. august 2004 Oj Siam kan du finne ut hva den du er med i heter? Jeg kunne tenkt meg å være med i diskusjonsgrupper.
~sikka~ Skrevet 19. august 2004 #6 Skrevet 19. august 2004 Den eneste jeg kan komme på navnet på som jeg er med i er Zapera.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå