AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Etter at alle utgifter er betalt. Hva syntes dere man minst burde ha å leve for?Anonymous poster hash: 9359a...99e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 Etter alle utgiftene? En tusenlapp i måneden kan gå. Jeg spiser aldri ute og klarer meg fint med en tur i telt når jeg lurer på hva fritiden skal brukes til.Anonymous poster hash: 07a8e...48e
Puny Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Hva menes med 'alle utgifter' hvis det er absolutt alt mat, diverse, sparing og alt så tenker jeg at man burde ha et par tusen å gå på slik at man kan supplere litt på de ulike postene...
Gjest FuturePrimitive Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 Etter at jeg har betalt meg selv først (sparing, investeringer) og så betalt alle faste utgifter så har jeg igjen kanskje en tusenlapp i snitt til meg selv (utenom mat) Det er fullt levelig. Ofte bruker jeg ikke tusenlappen, men sparer den med mindre det er noe jeg virkelig trenger/ønsker meg. En normal mnd bruker jeg som regel bare ubetydelige summer på meg selv. Kanskje noen fluer om jeg mangler det eller om joggeskoa er utslitte. Men det er jo ikke hver mnd.
Shmohawk Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Pleier å ha igjen 15000 etter at alt er betalt, men dette settes på diverse sparekonti, sånn at jeg i realiteten har en tusenlapp jeg kan bruke på kaffe osv.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #6 Skrevet 28. mars 2015 Jeg prøver å ligge på ca. tusen kroner måneden. Det inkluderer også transport og klær, men det blir sjelden/aldri noe til overs til det. Det er traaaangt, men jeg har vært dum og brukt kredittkort... 1500 i måneden hadde vært mye mer levelig og 2000 hadde jeg opplevd som romslig. Anonymous poster hash: 3f963...f5a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #7 Skrevet 28. mars 2015 Pleier å ha igjen 15000 etter at alt er betalt, men dette settes på diverse sparekonti, sånn at jeg i realiteten har en tusenlapp jeg kan bruke på kaffe osv. Hvor mye har du i inntekt og hva sparer du til? Anonymous poster hash: c4a23...57a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #8 Skrevet 28. mars 2015 jeg lever av 1000 kr i uken etter at alt er betalt av faste utgifter. det den 1000-lappen i uka skal være til er all mat, drivstoff (kjører ganske mye pga jeg bor i skogen med lange avstander), lege (noe jeg er hos ofte. men har frikort nå), mat og diverse nødvendigheter til dyrene mine. og andre ting som jeg skulle trenge. Anonymous poster hash: ecd3f...30e
Shmohawk Skrevet 28. mars 2015 #9 Skrevet 28. mars 2015 Hvor mye har du i inntekt og hva sparer du til? Anonymous poster hash: c4a23...57a Får utbetalt 25000 (pluss minus, avhenger av turnus), og sparer igrunn ikke til noe spesielt. Sparer fordi jeg liker å spare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå