Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg vil prøve meg på lavkarbo, men lurer på litt forskjellig.

Kan jeg spise et knekkebrød hver dag? Er havre Wasa godtatt?

Hva kan man spise til frokost? Vet jo at egg og bacon er vanlig, men har ikke tid til det når jeg alltid er på farta om morgenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du spise etter et sett tilfeldige regler? Kan du ikke bare spise knekkebrød hvis du vil ha det? Hva liker du å spise til frokost?

Gjest Runforit
Skrevet

Er det noen grunn til at du vil leve lavkarbo? Det virker ikke som om du har satt deg inn i det og hva det innebærer.

Du må faktisk gjøre noen tiltak om du vil gjennomføre det ellers så kan du like godt leve som du gjør og heller fokusere på sunne råvarer.

Jeg lever selv lavkarbo og trives godt med det, men det er ikke for alle. Jeg finner mye inspirasjon til mat på forskjellige matblogger som f.eks http://www.lavkarbogjortenkelt.net

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, nei du kan ikke spise knekkbrød fra wasa. Du må lese deg opp på lavkarbo før du begynner ellers så kommer du til å gå opp i vekt

Anonymous poster hash: 9880d...f86
  • Liker 1
Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg har laktoseintolleranse og får i tillegg vondt i magen av brød og lignende.

Til frokost nå spiser som regel alltid knekkebrød eller banan.

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg har laktoseintolleranse og får i tillegg vondt i magen av brød og lignende.

Til frokost nå spiser som regel alltid knekkebrød eller banan.

På lavkarbo spiser man ikke brød og banan. Man kan lage lavkarbobrød/knekkebrød. All melk kan byttes til laktosefrie versjoner.

Skrevet

Rema 1000 har noen gode lavkarboknekkebrød. Du finner de som oftest i hyllene hvor man finner glutenfrie produkter

Gjest Godjente
Skrevet

Rimi har lavkarbobrød nesten uten karbohydrater, rema tusen har knekkebrød som er utrolig gode under allergiprodukter :)Nesten ikke karbs i de heller.

På nettsiden , lavkarbohuset kan du bestille pitabrød og tortillalefser, nesten uten karbohydrater om du ikke vil lage slikt selv.

Utrolig gode :)

Ellers kan du lese deg opp på nettet, de har mange oppskrifter på lavkarbo der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...