AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 I fremtiden? Hva tror du kan dukke opp av oppfinnelser? Jeg tror det dukker opp: - alkoholholdige drikker som ikke påvirker barnet i magen - flyvende roboter som lufter hunden din for deg - scannere som scanner hele kroppen og analyserer den og ser om du er syk (allergier, intoleranser, blodpropp, kreft, angst) - sko som gjør at det føles som om du har gått ned 20 kgAnonymous poster hash: a82fa...e7a
Gjest lurven Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 smarte klær som kan skifte farge og fasong. hologram telefoni biler med autopilot teleportør ufo
Gjest Belle âme Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Pc-er, mobiler osv som du kan snakke med(Ikkje Siri.) Beskyttelse-klær. Om noken skal f.eks skyte deg, så oppfatter klærne det og blir hardt.
Gjest Fotballen Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 smarte klær som kan skifte farge og fasong. hologram telefoni biler med autopilot teleportør ufo Ufoer finnes jo alt
sweg Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 - Flere elektriske duppedipper som skal underholde oss og gjøre oss enda mer avhengig av det å ha noe "more oss med"... - Mobiltelefoner og slikt av grafèn (om jeg hadde hatt 64,0 i snitt, hadde jeg ofc studert nanoteknologi for å utvikle nettopp slike ting ). - Kalorifri sjokolade (hadde nok blitt en stor hit kan jeg se for meg, men er sikkert ikke mulig om det i det hele tatt skal innenholde kakao).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå