Pusen Skrevet 19. august 2004 #1 Skrevet 19. august 2004 Er det noen som har restylane i overleppa? Jeg har bestilt time og vil gjerne høre om noen har erfaring med dette. Vil ikke ha så altfor mye i, men nok til at "streken" overleppen blir når jeg smiler, blir "normal" altså ikke strek lenger. Er du fornøyd? Ble det mye,akkurat passe eller for lite? Har noen kommentert det? (Jeg vil ikke at det skal være veldig synlig at "hun har fått noe i leppa". Diverse..
Alterna Skrevet 19. august 2004 #2 Skrevet 19. august 2004 Jeg vurderer også å gjøre det, fortell gjerne hvordan det gikk! Det som er bra med restylane, er jo at om det ikke ble "perfekt", så forsvinner det etter noen måneder. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #3 Skrevet 22. august 2004 Møtte ei forleden som har brukt restylane i rynkene i overleppen.Det varte nesten 1 1/2 år.Hun var veldig fornøyd med det.Så her som så mye annet,så er der forskjell på folk og reaksjoner,varighet etc.
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #4 Skrevet 22. august 2004 Jeg tok i overleppen og i pannen. en sprøyte holdt til begge plasser. 2500,- nå er jeg 45, men kansje jeg er heldig i forhold til noen.
Pusen Skrevet 23. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2004 Siste gjest: 2500 kr var billig! Kan du si hvor du gjorde det? Der jeg skal ta koster det 3.250 kr...
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #6 Skrevet 23. august 2004 Dt var i Møre og Romsdal. i trondheim var det samme pris hos en jeg sjekka.
Charmina Skrevet 23. august 2004 #7 Skrevet 23. august 2004 Er det noen som har restylane i overleppa? Jeg har bestilt time og vil gjerne høre om noen har erfaring med dette. Vil ikke ha så altfor mye i, men nok til at "streken" overleppen blir når jeg smiler, blir "normal" altså ikke strek lenger. Er du fornøyd? Ble det mye,akkurat passe eller for lite? Har noen kommentert det? (Jeg vil ikke at det skal være veldig synlig at "hun har fått noe i leppa". Diverse.. Jeg tror ikke at jeg hadde tord å gjøre dette jeg! Man vet jo ingenting om eventuelle senskader når dette middelet blir brukt slik! Har ei venninde som er lege og hun anbefaler iallefall ikke å gjøre det! Skjønner jo at man har lyst.....men selv hadde jeg som sagt aldri tort å gjøre det! Klems Charmina 80 dager til termin
Pusen Skrevet 23. august 2004 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2004 Har lest endel om det og det skal visst kun være middel (stoff) som kroppen allerede har. Helt ufarlig. Men selvfølgelig kan det være uheldige tilfeller. Synes heller det er litt mer skummelt med feks Botox, som er giftstoff... Vet ikke helt jeg. Tror jeg skal prøve det vaffal.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå