Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har restylane i overleppa? Jeg har bestilt time og vil gjerne høre om noen har erfaring med dette. Vil ikke ha så altfor mye i, men nok til at "streken" overleppen blir når jeg smiler, blir "normal" altså ikke strek lenger.

Er du fornøyd?

Ble det mye,akkurat passe eller for lite?

Har noen kommentert det? (Jeg vil ikke at det skal være veldig synlig at "hun har fått noe i leppa".

Diverse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer også å gjøre det, fortell gjerne hvordan det gikk! :) Det som er bra med restylane, er jo at om det ikke ble "perfekt", så forsvinner det etter noen måneder. Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Møtte ei forleden som har brukt restylane i rynkene i overleppen.Det varte nesten 1 1/2 år.Hun var veldig fornøyd med det.Så her som så mye annet,så er der forskjell på folk og reaksjoner,varighet etc.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tok i overleppen og i pannen. en sprøyte holdt til begge plasser. 2500,-

nå er jeg 45, men kansje jeg er heldig i forhold til noen.

Skrevet

Siste gjest: 2500 kr var billig! Kan du si hvor du gjorde det? Der jeg skal ta koster det 3.250 kr...

Gjest Anonymous
Skrevet

Dt var i Møre og Romsdal. i trondheim var det samme pris hos en jeg sjekka.

Skrevet
Er det noen som har restylane i overleppa? Jeg har bestilt time og vil gjerne høre om noen har erfaring med dette. Vil ikke ha så altfor mye i, men nok til at "streken" overleppen blir når jeg smiler, blir "normal" altså ikke strek lenger.

Er du fornøyd?

Ble det mye,akkurat passe eller for lite?

Har noen kommentert det? (Jeg vil ikke at det skal være veldig synlig at "hun har fått noe i leppa".

Diverse..

Jeg tror ikke at jeg hadde tord å gjøre dette jeg!

Man vet jo ingenting om eventuelle senskader når dette middelet blir brukt slik! Har ei venninde som er lege og hun anbefaler iallefall ikke å gjøre det! Skjønner jo at man har lyst.....men selv hadde jeg som sagt aldri tort å gjøre det!

Klems Charmina

:babysmokk: 80 dager til termin :babysmokk:

Skrevet

Har lest endel om det og det skal visst kun være middel (stoff) som kroppen allerede har. Helt ufarlig. Men selvfølgelig kan det være uheldige tilfeller.

Synes heller det er litt mer skummelt med feks Botox, som er giftstoff...

Vet ikke helt jeg. Tror jeg skal prøve det vaffal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...