Gjest Fotballen Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 (endret) Sånn som denne duden http://www.vgtv.no/#!/video/110090/stygg-forbikjoering-paa-e39 Har selv sett mange som kjører forbi i farlige situasjoner og setter andre i livsfare. Hva er det de prøver på? Å drepe noen uskyldige? Hvor i pokker er det blitt av hjernen til sånne? Fy faen! Lær dere å kjør! Ikke sett andre i livsfare for det om dere selv vil. Jeg tuter og blinker alltid på sånne. Da kjører de som noen galninger for å komme seg bort. Reddharer xD Aldri la sånne få lappen igjen! La de være evig tvunget til å gå (det har de bare gått av!) eller ta buss. Endret 27. mars 2015 av iBiteU;)
Gjest Peanut Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 Jeg lærte at man ikke skulle, under noen omstendigheter, kjøre forbi noe(n) før en sving. Litt lenger i det motsatte kjørefeltet der og det hadde vært en særdeles trist dag for noen. Har selv sett mange som kjører forbi i farlige situasjoner og setter andre i livsfare. Hva er det de prøver på? Å komme seg fortere frem i og med at en trailer vil kjøre saktere rundt svinger, oppoverbakker etc. Og så sikkert og litt adrenalinrush. >_<
Gjest Fotballen Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Jeg lærte også at det er livsfarlig og kjørte forbi i sving så det måtte jeg aldri finne på å gjøre. Aldri! Det trodde jeg alle hadde lært!
tdm900 Skrevet 28. mars 2015 #4 Skrevet 28. mars 2015 Det samme har jeg lært også, aldri før en sving!!! Men, jeg kjører ikke forbi om det ikke er sikt god nok, selv om midtlinja er merket slik at det tilsier man kan krysse den for å kjøre forbi! Vil være bombesikker, om ikke det kjøretøyet jeg kjører forbi kjører veldig sakte, men, likevel ikke mot en sving!! Men i filmen VG-nett har lagt ut, som jeg så i går kveld, må hjerne være mangelvare når føreren i BMW'en ble født. Og attpå til gjør h*n dette i ei 50-sone!!! Ser jo sonen blir opphevet mot slutten av klippet, og lastebilen kjører ikke en eneste km under fartsgrensen, såpass er det mulig å vurdere farten til den. Han godtok heldigvis førerkortbeslag, så kanksje h*n har lært?
AndreasBR Skrevet 3. april 2015 #5 Skrevet 3. april 2015 Jeg lærte at man ikke skulle, under noen omstendigheter, kjøre forbi noe(n) før en sving. Litt lenger i det motsatte kjørefeltet der og det hadde vært en særdeles trist dag for noen. Å komme seg fortere frem i og med at en trailer vil kjøre saktere rundt svinger, oppoverbakker etc. Og så sikkert og litt adrenalinrush. >_< Eh.. Det kommer alltid en sving etter en rett strekke Legg merke til hvordan videoen til han fyren viser 0kmh hele tiden, han kjører garantert ikke som noen engel selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå