Gjest Poirot Skrevet 19. august 2004 #1 Skrevet 19. august 2004 Jeg følger ikke så nøye med på tiden, og så til min overraskelse at det er ca 6 uker til jeg gifter meg. Føler egentlig at det meste er under kontroll, eller satt bort til andre. Noen som har noen tips om hva som burde være gjort innen nå, eller som må huskes på i tiden som kommer?
nessi Skrevet 19. august 2004 #2 Skrevet 19. august 2004 Jeg har bare 4 uker igjen. Føler at jeg har kontrollen, men tar også gjerne imot tips på ting det er lett å glemme.
Måne Skrevet 21. august 2004 #3 Skrevet 21. august 2004 Jeg skal gifte meg en uke før deg, Poirot. Føler at jeg har tusen tanker svirrende i hodet nå. Aller mest tenker jeg på hvem som har ansvaret for å ordne hva på bryllupsdagen, slik som f.eks hente blomster, pynte kirken, hele ut kirkeprogram, ta med blomstene etter vielse.....osv...osv... Ellers er det jo å få ordnet sånne standard ting som samtale med presten, samtale med organisten, prøvetime, samtale med fotografen...ja, og tusen andre ting (kom på at jeg må få prøvd kjolen med alt utstyr, slik at jeg ser at alt er i orden...)
Måne Skrevet 21. august 2004 #4 Skrevet 21. august 2004 Hvordan er det med deg da, Poirot. Hva driver du og ordner med om dagen?
Gjest Tex Skrevet 21. august 2004 #5 Skrevet 21. august 2004 Ta vare på tiden nå, vips så er det over.....
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #6 Skrevet 21. august 2004 Skal du gifte deg? Og så har ikke jeg fått det med meg? Du får gratulerer så mye, og lykke til. :-)
Maxine Grey Skrevet 21. august 2004 #7 Skrevet 21. august 2004 Gamle Mother mimrer litt.... Har du gjort følgende: Velg vielsesform, dato, sted og tid Velg festlokale og arrangør Sjekk om vilkårene for inngåelse av ekteskap er til stede Bli enig om de økonomiske betingelsene Sett opp budsjett for bryllupskostnadene Skaff forlovere og fotograf Velg Toastmaster Sett opp en bryllupsplan Velg blomster, form og stil Velg bryllupsmat Musikk Velg stil og form på trykksaker Sett opp en foreløpig gjesteliste Send ut festvarsel Velg bryllupsklær Velg ringer Lag gaveliste Sett opp endelig gjesteliste Bordplassering og bordkart Overnattingsplan (spes. gjester?) Transportplan Antrekket ferdigstilles Bestill blomster og kake Oppdater gjestelisten Trykk invitasjoner og sendt ut Begynn med å gjøre innkjøp til festen – se handleliste Avtal med nøkkelpersoner og utnevn hjelpere Gjør ferdig taler og sanger Vær forberedt på utdrikningslag Lag ferdig kirkeprogram Lag ferdig festprogram: Lag ferdig bordkortene Sørg for at toastmaster får det han skal ha Gå gjennom overnattingsplanen Lag kjøreplan for bryllupsdagen og festen 1 måned Annonser i avisene sjekk ringer, fotograf, lokale, transport, blomster, kake Bekreft avtale med hjelpere Sjekk alt, dobbelsjekk, trippelsjekk Bryllupsdagen Ringene, brudebuketten, knapphullsblomster og brudepikebukett forøvrig helt enig med Tex: ta vare på denne tiden, den går så fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå