Gjest makar Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Man hører ofte om par som har hatt "vill sex". Hva er vill sex for dere? Jukking i høyt tempo? Høylytte orgasmer? Miste alle hemninger? Annet?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 Vill sex, for meg, må være når det blir så fysisk og psykisk "rått" at tid og rom opphører å eksistere, og man er i ett med partneren sin i akten Hva er vill sex for deg? Anonymous poster hash: 5bb73...e48
volvo22 Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Man hører ofte om par som har hatt "vill sex". Hva er vill sex for dere? Jukking i høyt tempo? Høylytte orgasmer? Miste alle hemninger? Annet? For min del er vill sex å kaste hemningene..la kroppen og lystene styre fullstendig..
Gjest makar Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 Vill sex, for meg, må være når det blir så fysisk og psykisk "rått" at tid og rom opphører å eksistere, og man er i ett med partneren sin i akten Hva er vill sex for deg? Anonymous poster hash: 5bb73...e48 For meg er det å legge alle hemninger og bekymringer til side, og la nytelsen stå 100% i fokus. Rett og slett hinsides deilig sex som der man blir "ett" med partneren og får herlige orgasmer
Gjest makar Skrevet 27. mars 2015 #5 Skrevet 27. mars 2015 For min del er vill sex å kaste hemningene..la kroppen og lystene styre fullstendig.. Jepp! Og kjenne musa mi bli fylt opp av en stor deilig pikk
Hardy_Poteter Skrevet 27. mars 2015 #6 Skrevet 27. mars 2015 For min del er vill sex å kaste hemningene..la kroppen og lystene styre fullstendig.. Kan du utdype dette? Svaret er så standard at det ikke gir noen mening lenger. Hva er vill sex? Hva gjør dere når sexen er vill?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #7 Skrevet 27. mars 2015 Tenker at man kanskje mister litt kontrollen, uten at det blir noe negativt ut av det. Holder litt hardere rundt hverandres liv, ben, armer osv. Hovedgreien er vel at man er så kåt at pust og hva man sier og gjør ikke lenger er "kontrollert"? Anonymous poster hash: 29731...977 2
Gjest makar Skrevet 27. mars 2015 #8 Skrevet 27. mars 2015 Tenker at man kanskje mister litt kontrollen, uten at det blir noe negativt ut av det. Holder litt hardere rundt hverandres liv, ben, armer osv. Hovedgreien er vel at man er så kåt at pust og hva man sier og gjør ikke lenger er "kontrollert"?Anonymous poster hash: 29731...977 Det siste der! Der har du meg i senga
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #9 Skrevet 28. mars 2015 Jepp! Og kjenne musa mi bli fylt opp av en stor deilig pikk Hva er en stor deilig pikk? Gjennomsnittet er jo 13 cm så lurer på hva du legger i det?Anonymous poster hash: 750ea...ef3
Gjest makar Skrevet 28. mars 2015 #10 Skrevet 28. mars 2015 Hva er en stor deilig pikk? Gjennomsnittet er jo 13 cm så lurer på hva du legger i det?Anonymous poster hash: 750ea...ef3 Liker dem best rundt 16 cm
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #11 Skrevet 28. mars 2015 I tillegg til noe av det som er nevnt over, så vil jeg tilføye; når man nyter hverandre uten å tenke over hvor mange timer det er siden sist dusj,..og at man feks kan utføre oralsex etter penetrering, uten å tenke "æsj".Anonymous poster hash: d5767...445
Gjest krokodillen Skrevet 28. mars 2015 #12 Skrevet 28. mars 2015 I tillegg til noe av det som er nevnt over, så vil jeg tilføye; når man nyter hverandre uten å tenke over hvor mange timer det er siden sist dusj,..og at man feks kan utføre oralsex etter penetrering, uten å tenke "æsj".Anonymous poster hash: d5767...445 Huh? Anser du virkelig dette som vill sex?!
Ananas. Skrevet 28. mars 2015 #13 Skrevet 28. mars 2015 Bruker vel egentlig aldri det uttrykket, men når jeg tenker over det så er den "villeste" sexen jeg har hatt den der man er fullstendig utslitt både fysisk og psykisk etterpå, og der ingenting annet spiller noen rolle mens man holder på. Når tiden seiler forbi uten at man merker det, man oppdager eventuelle klore- og blåmerker først når man er ferdig, leter etter klærne man ikke aner hvor forsvant. Alt man ser er hverandre og hverandres nytelse, gir blaffen i hemninger, komplekser, om andre hører det osv. 1
østlandsjenta Skrevet 28. mars 2015 #14 Skrevet 28. mars 2015 Siterer Sigrid Bonde Tusvik "kast meg i veggen og kall med Sigfrid"
KatyP Skrevet 28. mars 2015 #15 Skrevet 28. mars 2015 Vill sex (for meg) er å gi slipp på alle tanker og bare være i nuet. Vill sex er å tøye sine egne grenser. Vill sex er svette, lyder og lukter. Vill sex er å utforske og nyte hverandre. Også må man merke det flere dager etterpå😉 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #16 Skrevet 28. mars 2015 Huh? Anser du virkelig dette som vill sex?! 1. Jeg skrev i tillegg til allerede nevnte innlegg over. :-) 2. For meg er vill sex delvis knyttet til spontanitet, og da er vi sjelden kommet rett fra dusjen (-slik som jeg har inntrykket av at flere nesten krever for å utføre oralsex). Det er ikke dermed sagt at jeg synes kukost er ok, men kuk skal ikke smake såpe... Exen var helt vill etter å utføre oralsex, og kunne finne på å dra ned buksen/skjørtet for å slikke samtidig som jeg feks ordnet middag/brettet kle. Når jeg nærmet meg orgasmen, kunne han slenge meg over kjøkkenbordet/benken og trenge seg inn samtidig som han fingret meg til orgasme. Etterpå dro vi på oss klærne og spiste middag. En annen gang gikk vi tur på fjellet, og da ble han visstnok så tent av treningstightsen min, så han måtte bare smake på meg. Det ble en heftig omgang ute i skauen. Uvant å komme på toppen av fjellet og kjenne sæd på vei ut, og salt kuksmak munnen, men veldig pirrende. Utrolig befriende å ikke føle seg skitten og ekkel, selv om man ikke er nydusjet.Anonymous poster hash: d5767...445 1
Gjest makar Skrevet 29. mars 2015 #17 Skrevet 29. mars 2015 Bruker vel egentlig aldri det uttrykket, men når jeg tenker over det så er den "villeste" sexen jeg har hatt den der man er fullstendig utslitt både fysisk og psykisk etterpå, og der ingenting annet spiller noen rolle mens man holder på. Når tiden seiler forbi uten at man merker det, man oppdager eventuelle klore- og blåmerker først når man er ferdig, leter etter klærne man ikke aner hvor forsvant. Alt man ser er hverandre og hverandres nytelse, gir blaffen i hemninger, komplekser, om andre hører det osv. Kjenner meg igjen i mye av dette
Gjest krokodillen Skrevet 29. mars 2015 #18 Skrevet 29. mars 2015 1. Jeg skrev i tillegg til allerede nevnte innlegg over. :-) 2. For meg er vill sex delvis knyttet til spontanitet, og da er vi sjelden kommet rett fra dusjen (-slik som jeg har inntrykket av at flere nesten krever for å utføre oralsex). Det er ikke dermed sagt at jeg synes kukost er ok, men kuk skal ikke smake såpe... Exen var helt vill etter å utføre oralsex, og kunne finne på å dra ned buksen/skjørtet for å slikke samtidig som jeg feks ordnet middag/brettet kle. Når jeg nærmet meg orgasmen, kunne han slenge meg over kjøkkenbordet/benken og trenge seg inn samtidig som han fingret meg til orgasme. Etterpå dro vi på oss klærne og spiste middag. En annen gang gikk vi tur på fjellet, og da ble han visstnok så tent av treningstightsen min, så han måtte bare smake på meg. Det ble en heftig omgang ute i skauen. Uvant å komme på toppen av fjellet og kjenne sæd på vei ut, og salt kuksmak munnen, men veldig pirrende. Utrolig befriende å ikke føle seg skitten og ekkel, selv om man ikke er nydusjet.Anonymous poster hash: d5767...445 Jeg anser ikke det å ha sex uten å være nydusjet som vill sex. Om ikke man kan suge noen etter penetrering er man prippen
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #19 Skrevet 29. mars 2015 Når han kjekke mannen bare må ha deg, spenningen har bygget seg opp i timevis med blikk og smil som sier at han bare må ha deg nå. Så når man endelig kan få hverandre og man klamrer seg så tett inntil hverandre at man nesten blir én, pusten går bare av ren opphisselse og hele kroppen blir en erogen sone. Så tar han tak i deg og presser deg ned i madrassen eller opp mot veggen og kysser deg på halsen mens du lar neglene rispe oppetter ryggen hans og det er bare ren dyrisk kåtskap. Damn! floats my boat. ;-) Anonymous poster hash: c44d5...302
Gjest makar Skrevet 29. mars 2015 #20 Skrevet 29. mars 2015 Når han kjekke mannen bare må ha deg, spenningen har bygget seg opp i timevis med blikk og smil som sier at han bare må ha deg nå. Så når man endelig kan få hverandre og man klamrer seg så tett inntil hverandre at man nesten blir én, pusten går bare av ren opphisselse og hele kroppen blir en erogen sone. Så tar han tak i deg og presser deg ned i madrassen eller opp mot veggen og kysser deg på halsen mens du lar neglene rispe oppetter ryggen hans og det er bare ren dyrisk kåtskap. Damn! floats my boat. ;-) Anonymous poster hash: c44d5...302 :D :D :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå