Gjest carrie 2 Skrevet 19. august 2004 #1 Skrevet 19. august 2004 Heisann. Jeg har en mr.Big. Jeg stresset mer med det før.. Men,jeg forstår ikke det at han tar kontakt etter 1,5 år.Deretter 2 år...deretter 1 år.. Jeg bor 200 mil unna ham så vi møtes jo ikke... Men han var min STØRSTE kjærlighet... Hva jeg er for han vet jeg ikke. Jeg har spurt men får kun kryptiske svar... Hvorfor er noen slik? Er ikke det litt snodig. (Det vil jeg ikke si til han,vil ikke fornærme han heller... Hva mener dere? Vi blir liksom aldri å komme oss ut av hverandres liv... Jeg både liker/misliker det... :-)
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #2 Skrevet 19. august 2004 Fornærme ham?? hehe...syns heller det kanskje er du som burde blitt fornærma, spesiellt dersom han vet om dine følelser og fortsatttar kontakt kun innimellom. Sånt vil jeg kalle utnytning av andre!
Gjest carrie 2 Skrevet 19. august 2004 #3 Skrevet 19. august 2004 Nope,har aldri sagt det at han er det. Men han vet at jeg likte han. Men siden jeg ikke kunne få han den gang da,ga jeg han bare opp... Sånn sett.
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #4 Skrevet 19. august 2004 Jeg tror du ser for mye på "Sex and the City".....
Gjest carrie 2 Skrevet 19. august 2004 #5 Skrevet 19. august 2004 Ja,er det rart da? Problemet mitt er jo reelt uansett...
Gjest Madam Felle Skrevet 19. august 2004 #6 Skrevet 19. august 2004 Fornærme ham?? hehe...syns heller det kanskje er du som burde blitt fornærma' date=' spesiellt dersom han vet om dine følelser og fortsatttar kontakt kun innimellom. Sånt vil jeg kalle utnytning av andre![/quote'] Hvorfor er det utnytting av andre? Hun er da virkelig en voksen person, som må stå til ansvar for seg selv. Hun velger selv å involvere seg med denne personen når han kommer, og det er valget hun tar. Fortsett å ta det for hva det er, men legg ikke for mye i det. Det dumme er at du kanskje glorifiserer denne mannen litt for mye, og dermed ikke klarer å finne en som kanskje passer bedre for deg. Men ønsker du å ha det på det planet, som dere nå ahr det, så er det jo ingen problemer. men ønsker du noe mer, ville jeg nok valgt å avslutte alt. Rett og slett fått han ut av livet for godt. Tar han kontakt, er det kanskje like lurt å ikke svare telefonen.
Gjest carrie 2 Skrevet 19. august 2004 #7 Skrevet 19. august 2004 ...jeg ser jo på bård og lars på fisketur å. Skulle jeg kalt meg Bård kanskje... ? Mente bare at en Mr.Big er en som kommer og går inn og ut av livet ditt i masse år... En du ikke får avsluttet noe som helst med. -Jeg kunne aldri tatt kontakt med andre x'r etter flere år.Derfor er det snodig..Men...
Laban Skrevet 21. august 2004 #8 Skrevet 21. august 2004 Har en Mr. Big jeg også. En som får magen til å slå kollbøtter om jeg ser en mail i innboksen fra ham ol. Tror det er normalt (eller ihvertfall ganske utbredt) å ha en i fortiden som man aldri blir ferdig med. Må vel enten leve med det, eller ta steget ut i det store intet og satse på Mr. Big.
Gjest Anki Skrevet 22. august 2004 #9 Skrevet 22. august 2004 Har også en Mr. Big... Vi hadde et forhold i mange år som var slik: Begynte da vi var 15, jeg var kjempeforelsket, han var ganske glad i meg, men ikke forelsket. Men vi var litt sammen, av og på. Etter hvert skjedde det noen ganger at vi var sammen litt, han kunne holde meg i hånden foran andre, men så noen dager etterpå var det over igjen... Når vi ble eldre ble det mer at han ringte, jeg kom, vi hadde sex, men han ville aldri forplikte seg til noe. Han sa jeg var den han satt mest pris på av alle, at jeg var kjempeviktig for han osv. Men det ble aldri noe offisielt, så jeg kunne aldri si til andre at vi var sammen. Så skulle han dra til utlandet, "finne seg selv" tur. Der traff han ei dame som han fridde til en måned etterpå! Jeg var jo helt nedbrutt, kunne ikke fatte at han glemte meg så lett! De er gift i dag og har flere barn... Jeg kom meg videre, traff en fyr som ble min "rebound" person, og det ble slutt etter fire år. Har nå truffet en fantastisk mann som jeg virkelig trives godt sammen med. Vi har det kjempefint, og jeg ville ikke byttet han ut for noe. Er fortsatt omgangsvenn med Mr.Big og kona hans, men det blir aldri helt naturlig. Føler at vi er litt anstrengte alle tre, så det er ikke ofte vi treffes. For meg var det nok bra at det ikke ble oss, hadde alltid følt at jeg var mer glad i han enn han i meg. Men det gikk jo bra for Carrie... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå