Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at det er veldig in med buksene nede i støvlettene. Dette husker jeg var bannlyst på ungdomskolen for 15 år siden, man kom bare ikke sånn.

Må innrømme at jeg egentlig synes det er litt kult, og jeg må nok også innrømme at jeg stadig blir preget av moten.

Hva syns du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Fint på den som er langbeint og spinkel, men ikke ellers. På mine "firkantede" muskellegger, ville det bare sett dumt ut.

Skrevet

For å si det sånn...

Jeg tror aldri du får se meg med buskene nede i støvlene. Men jeg skulle jo heller aldri har piratbukser :roll:

Skrevet

Jeg synes det er uuuuuurstygt, og ler inni meg hver gang jeg ser det.

Skrevet
Jeg synes det er uuuuuurstygt, og ler inni meg hver gang jeg ser det.

Samme her.

Skrevet

Jeg syns det er stilig! De fleste støvlettene jeg har sett på, har vært ment for å ha de utenpå, siden de er så vide. Bra med en forandring! :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hver sin smak, men jeg kommer ikke til å gjøre det. Har heldigvis aldri vært opptatt av hva som er moderne, men kjøper det jeg liker.

Gjest Ethereal
Skrevet

Vide støvletter er stygt, synes jeg.

Skrevet

Hvis de brukes riktig, er det stilig, syns jeg!

Skrevet

Det er jo det som er høstens "must" i mote bladene :-)

Tenkte å gå for det jeg, ikke det at jeg kjøper alt som står i Elle, men dette er jo kult. Har en kjøpt en bukse som er til å ha nedi støvletter ( super trang nede) Nå må jeg bare bestemme meg for støvletter.

Skrevet

Jeg har flere støvletter som skal utenpå buksene, synest at det er skikkelig stilig, både med stiletter, kile heler og uggs!! :-)

Skrevet

Nope, her velger jeg nok den "umoderne" klassiske varianten. Og jeg er faktisk ganske så sikker på at jeg ikke kommer til å endre mening om dette heller.

Skrevet

Syns det er kult jeg.

Har selv flere støvletter som passer til å ha utenpå buksene.

Bra med forandring :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Fint på den som er langbeint og spinkel' date=' men ikke ellers. På mine "firkantede" muskellegger, ville det bare sett dumt ut.[/quote']

Åh, herregud!! :roll: Du skriver jo nesten aldri et innlegg uten å nevne den muslkuløse, lille og lekre kroppen din jo. Det er nesten så jeg begynner å se deg for meg totalt motsatt... :sjarmor:

Skrevet

Sant sant.

Alle temaer handler ikke om ethereal!

Skrevet

Noen kler det, men det er nok ikke min stil.

Skrevet

Er glad hvis jeg får leggene mine ned i et par støvletter jeg.... kan bare drømme om å få buksa nedi også!!

(noe jeg forsåvidt ikke gjør, siden jeg heller ikke synes det er nevneverdig pent :-) )

Skrevet

Akkurat denne moten synes jeg ser helt tåpelig ut, og det er jo ett godt bevis for at man lure folk til å synes at hva som helst ser fint ut... Særlig når jeg vet at omtrent samtlige av disse jentene syntes dette var dritstygt for 10 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...