AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Skal ut og fly i dag, men hele Gardermoen er jo innstilt... Skal mellomlande, og har rundt en time. Hva skjer med korrespondansen, venter de på hverandre mtp snøkaoset i dag, eller får jeg tildelt neste ledige fly?Anonymous poster hash: 8374e...7de
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 Hvilket flyselskap? Anonymous poster hash: fbe30...fd6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Samme her. Vi ringte flyselskapet i morges og fikk booket om sånn at vi mellomlander på en annen flyplass. Misser du flyet så vil jeg anta du kanskje er heldig og får bli med neste fly. Anonymous poster hash: 09896...0ae
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 SAS til Stavanger, Widerøe til England. Flyet er innsikt 40 min, hadde 45 til rådighet i Stavanger. Er jeg virkelig så dum, at man må ta høyde for at sånt kan skje? Må jeg virkelig sitte og trøkke i Stavanger i hundre år... Æsh synes synd i meg selv gitt. Anonymous poster hash: 8374e...7de
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #6 Skrevet 27. mars 2015 Nei, alt er kjøpt i en og samme pakke. Anonymous poster hash: 8374e...7de
Kamikatze Skrevet 27. mars 2015 #7 Skrevet 27. mars 2015 Ring de du kjøpte pakken av og snakk med dem. Trolig vil du få booke om alt, slik at de slipper å risikere å betale hotell i Stavanger for deg.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #8 Skrevet 27. mars 2015 Men jeg er på flyplassen om 15 min, og tar meg to timer å kjøre hit... Goddammit. Anonymous poster hash: 8374e...7de
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #9 Skrevet 27. mars 2015 Da er altså ikke flyet innstilt, bare forsinket? Hadde det vært innstilt hadde du jo blitt booket om til et annet fly på den strekningen. Innstilt betyr at den flighen ikke går overhodet. Men hva som skjer i Stavanger avhenger av hvor langt etter ruta du kommer dit. Blir du faktisk bare 40 minutter forsinket er det stor sannsynlighet for at de venter, da vil de antakelig opplyse på flyet hvilken gate neste fly går fra så du kan løpe dit. Det er mulig innsjekket bagasje ikke blir med, men heller sendes med neste fly. Blir du mye mer forsinket enn de 40 minuttene er det meget mulig flyet går fra deg og du blir booket om til et annet, men så går det antakelig ikke haugevis av fly fra Stavanger til England? Så da hadde det jo vært mer naturlig å fly deg direkte fra Gardermoen istedet... Jeg ville spurt kundeserviceskranken på Gardermoen (tolket det sånn at du reiser fra Gardermoen først). Anonymous poster hash: 7d8ca...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå