Gå til innhold

Hva om daten er uhygenisk?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare lufte denne litt spesielle problemstillingen..

Jeg har begynt å date en fyr og han virker som en veldig bra person og jeg er tiltrukket av han på mange måter.. Nå som vi har gått sammen noe hyppigere har jeg funnet ut at han har endel uvaner som jeg ikke liker så godt.

Bla. så hender det at han ikke vakser hendene når han har vært på toalettet eller generellt slurver veldig med dette. Han virker ellers renslig, lukter alltid godt å ser bra ut. Men jeg kjenner at jeg får så utrolig lite lyst til å være intim med en person som ikke passer så godt på håndhygienen sin.. Er er det kun jeg som er prippen, eller er det fler som syntes at dette er ekkelt? Føles liksom feil at han skal ta på meg med hender jeg ikke aner hvor har vært.. :-/ Dessuten har jeg også lagt merke til at han slurver med tannpuss og gjør tydeligvis ikke noe av å puste meg rett i ansiktet med morraånden sin.. Er gutter bare slik eller? Har hatt samboer før i mange år, men han var helt motsatt av denne nye personen, altså meget nøye på egen hygiene..

Har prød å hinte til at jeg syntes det er viktig å vaske hender osv, og han sier bare at jo det er han helt enig i..

What to do?

Anonymous poster hash: 6f9f5...ebe
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare lufte denne litt spesielle problemstillingen.. Jeg har begynt å date en fyr og han virker som en veldig bra person og jeg er tiltrukket av han på mange måter.. Nå som vi har gått sammen noe hyppigere har jeg funnet ut at han har endel uvaner som jeg ikke liker så godt. Bla. så hender det at han ikke vakser hendene når han har vært på toalettet eller generellt slurver veldig med dette. Han virker ellers renslig, lukter alltid godt å ser bra ut. Men jeg kjenner at jeg får så utrolig lite lyst til å være intim med en person som ikke passer så godt på håndhygienen sin.. Er er det kun jeg som er prippen, eller er det fler som syntes at dette er ekkelt? Føles liksom feil at han skal ta på meg med hender jeg ikke aner hvor har vært.. :-/ Dessuten har jeg også lagt merke til at han slurver med tannpuss og gjør tydeligvis ikke noe av å puste meg rett i ansiktet med morraånden sin.. Er gutter bare slik eller? Har hatt samboer før i mange år, men han var helt motsatt av denne nye personen, altså meget nøye på egen hygiene.. Har prød å hinte til at jeg syntes det er viktig å vaske hender osv, og han sier bare at jo det er han helt enig i.. What to do? Anonymous poster hash: 6f9f5...ebe

Siden du synes problemet er så stort så burde du si det til han på en pen måte hvis dette er en person du har lyst til å gå videre med, hvis du ikke lenger vil date han finner du deg bare en ny. Er ikke så vanskelig å få rettet opp i egentlig dette.

Anonymous poster hash: d3a4c...c26

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes bare at det er kjedelig å fortelle folk slike ting. Er redd for at han skal ta det som kritikk og jeg føler heller kanskje ikke at det er min plass så tidlig i en datingprosess, men samtidlig så forstår jeg jo at dersom jeg ikke sier noe nå, kommer han mest sannsylig aldri til å bli noe bedre på det..

Huff, liker virkelig ikke å såre folk..

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes bare at det er kjedelig å fortelle folk slike ting. Er redd for at han skal ta det som kritikk og jeg føler heller kanskje ikke at det er min plass så tidlig i en datingprosess, men samtidlig så forstår jeg jo at dersom jeg ikke sier noe nå, kommer han mest sannsylig aldri til å bli noe bedre på det..

Huff, liker virkelig ikke å såre folk..

TS

Hvor gammel er han? Norsk?

Anonymous poster hash: 28c02...83e

Skrevet

Jeg reflekterte faktisk over at han jeg datet ved juletider ikke var særlig flink til å vaske hendene etter toalettbesøk, særlig når han hadde drukket..

En annen ting jeg tenkte over men aldri heftet meg med var at han slafset når han spiste..

Det var dog ingenting som plaget meg spesielt mye, jeg digget ham for mye til det :wow:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han? Norsk?

Anonymous poster hash: 28c02...83e

Han er 30 år og Norsk ja..

Skrevet

Dump han. Hvis han er 30 år og ennå ikke har skjønt at man vasker seg på hendene etter man har vært på toalett så kommer han aldri til å lære det. Og da kan du tenke deg hvor lite renslig han er på andre områder, som du vil irritere deg over i fremtiden.

Ikke la deg lure om han drar den vante spøken "mora mi lærte meg å ikke tisse på hendene".

AnonymBruker
Skrevet

Alle ansvarlige menn vasker seg på hendene før man går på do. Gudene vet hva som er på hendene mine, tror du jeg tar på tissen min da?

Anonymous poster hash: f1e2c...90e

• Liker 1
Skrevet

Dersom det plager deg, bør du fortelle ham at du vil at han skal være mer påpasselig med å vaske hendene sine. Det er jo veldig ekkelt det du beskriver der, hadde jeg for eksempel hatt noen på besøk hos meg og oppdaget at de ikke vasket hendene etter å ha vært på toalettet, hadde jeg tatt det opp med dem med en gang. Det blir bare verre av at dette er en person du er intim med.

AnonymBruker
Skrevet

Alle ansvarlige menn vasker seg på hendene før man går på do. Gudene vet hva som er på hendene mine, tror du jeg tar på tissen min da?

Anonymous poster hash: f1e2c...90e

Før man går på do :fnise:

Anonymous poster hash: ffe83...fdf

AnonymBruker
Skrevet

Hvis slike ekle vaner vise seg allerede i en dating-prosess kan man ikke vite hva som kan vise seg senere når han føler seg enda mer komfortabel.

Anonymous poster hash: ffe83...fdf
AnonymBruker
Skrevet

"Alle", spesielt kvinner, påstår at de er så pinlig nøye med håndhygiene. På tross av det, finner de tarmbakterier overalt. I smågodtet på butikken, overalt i helsestudio, etc. etc.

Vi er omgitt av møkk.

Anonymous poster hash: 20aac...525

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...