Gjest Poirot Skrevet 19. august 2004 #1 Del Skrevet 19. august 2004 Ser mange kjøper linser på nett. Hva koster det, og hvordan får dere kontrollert om synes er endret? Jeg er allergisk mot linsevann, og kan derfor kun bruke dagslinser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. august 2004 #2 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg kontrollerer synet årlig hos min vanlige optiker, koster 220 kr. Bestiller fra http://www.lensway.no, 6 mnds forbruk av mine linser koster 500 kr (mot 1000 kroner fra optikeren min). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 19. august 2004 #3 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg bestiller fra Sverige, og går til optiker minst en gang i året. Kontroll koster der 250,- Jeg bruker myke månedslinser, og de jeg har skiftet til nå (etter råd fra optikeren), er latterlig billige på nett: 298,-for 6 måneders forbruk. I tillegg kommer selvsagt linsevæske, som jeg kjøper hos optikeren som vanlig. Linseabonnement hos optikeren kostet meg 3000,- i året inkludert kontroller og alt av materiell. Jeg bestiller hos www.lenses4net.com Veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. august 2004 #4 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg bruker myke månedslinser, og de jeg har skiftet til nå (etter råd fra optikeren), er latterlig billige på nett: 298,-for 6 måneders forbruk. Hva slags linser bruker du? Jeg fant ingen månedslinser på siden din som koster 298 for 6 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 19. august 2004 #5 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg kjøper to pakninger à 6 linser, og bruker Soflens Comfort. Kanskje var det 349,- (husker ikke helt), men billigere enn Soflens 66, som jeg brukte før. Litt tykkere, lettere å håndtere, men ellers merker jeg liten forskjell. Linsene kommer rett i postkassen, med en regning med et norsk kontonummer du betaler inn til. Helt uproblematisk. De deler inn bestillingen slik at du kommer under 200-kronersgrensen for mva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. august 2004 #6 Del Skrevet 19. august 2004 De deler inn bestillingen slik at du kommer under 200-kronersgrensen for mva. Det høres bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 20. august 2004 #7 Del Skrevet 20. august 2004 Hm, ser her at kan spare ca 900 kr i året på å bestille her. Men da må jeg betale for kontrollen, så blir vel ca 650 kr mindre i året da. Også må jeg passe på å bestille opp linser og kontroll selv. Skal tenke på det..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 20. august 2004 #8 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg har tidligere brukt Focus dailies og kjøpt fra både optiker og fra forskjellige nettbutikker. Frogner Optik i Oslo blir imidlertid like billig for meg som å kjøpe fra nett, inkl kontroll en gang i halvåret. Vet at de sjekker prisene på nettbutikkene jevnlig for å kunne holde konkurransedyktige priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå