Gå til innhold

Hva koster linser ved kjøp på nett?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ser mange kjøper linser på nett. Hva koster det, og hvordan får dere kontrollert om synes er endret?

Jeg er allergisk mot linsevann, og kan derfor kun bruke dagslinser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg bestiller fra Sverige, og går til optiker minst en gang i året. Kontroll koster der 250,- Jeg bruker myke månedslinser, og de jeg har skiftet til nå (etter råd fra optikeren), er latterlig billige på nett: 298,-for 6 måneders forbruk. I tillegg kommer selvsagt linsevæske, som jeg kjøper hos optikeren som vanlig.

Linseabonnement hos optikeren kostet meg 3000,- i året inkludert kontroller og alt av materiell.

Jeg bestiller hos www.lenses4net.com

Veldig fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker myke månedslinser, og de jeg har skiftet til nå (etter råd fra optikeren), er latterlig billige på nett: 298,-for 6 måneders forbruk.  

Hva slags linser bruker du? Jeg fant ingen månedslinser på siden din som koster 298 for 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg kjøper to pakninger à 6 linser, og bruker Soflens Comfort. Kanskje var det 349,- (husker ikke helt), men billigere enn Soflens 66, som jeg brukte før. Litt tykkere, lettere å håndtere, men ellers merker jeg liten forskjell.

Linsene kommer rett i postkassen, med en regning med et norsk kontonummer du betaler inn til. Helt uproblematisk. De deler inn bestillingen slik at du kommer under 200-kronersgrensen for mva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De deler inn bestillingen slik at du kommer under 200-kronersgrensen for mva.

Det høres bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, ser her at kan spare ca 900 kr i året på å bestille her. Men da må jeg betale for kontrollen, så blir vel ca 650 kr mindre i året da. Også må jeg passe på å bestille opp linser og kontroll selv. Skal tenke på det..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Jeg har tidligere brukt Focus dailies og kjøpt fra både optiker og fra forskjellige nettbutikker. Frogner Optik i Oslo blir imidlertid like billig for meg som å kjøpe fra nett, inkl kontroll en gang i halvåret. Vet at de sjekker prisene på nettbutikkene jevnlig for å kunne holde konkurransedyktige priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...