Gå til innhold

Våkner opp med nye kviser. Noen som vet hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med kviser og våkner ofte opp med en ny kvise. I dag våknet jeg opp med en ny kvise på haken :( Der var ingen kvise der i går. Jeg skifter på sengen annenhver uke.

Men er det en grunn til at jeg våkner opp med kviser eller er det bare tilfeldig?

Anonymous poster hash: 38fa7...f50

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fjerner du sminken ordentlig? Bruker du mye hårprodukter? Du bør kanskje bytte putetrekk litt oftere :)

Anonymous poster hash: e7d97...2c8
AnonymBruker
Skrevet

Fjerner du sminken ordentlig? Bruker du mye hårprodukter? Du bør kanskje bytte putetrekk litt oftere :)

Anonymous poster hash: e7d97...2c8

Jeg bruker nesten aldri sminke eller hårprodukter. Hvis jeg bruker sminke, så fjerner jeg den med sminkefjerner og renser huden etterpå :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen flere? :)

Skrevet

Jeg bruker nesten aldri sminke eller hårprodukter. Hvis jeg bruker sminke, så fjerner jeg den med sminkefjerner og renser huden etterpå :)Anonymous poster hash: 38fa7...f50

Renser du huden morgen og kveld selv om du ikke bruker sminke?

Jeg får faktisk fortere kviser de dagene jeg ikke har sminke på meg på noen dager. For da er jeg ikke like flink til å huske og rense huden.

AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi ts spiste en sjokolade eller var på fylla for 4 dager siden

Anonymous poster hash: fcaae...c7f
AnonymBruker
Skrevet

Renser du huden morgen og kveld selv om du ikke bruker sminke?

Jeg får faktisk fortere kviser de dagene jeg ikke har sminke på meg på noen dager. For da er jeg ikke like flink til å huske og rense huden.

Jeg renser huden morgen og kveld :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi ts spiste en sjokolade eller var på fylla for 4 dager siden

Anonymous poster hash: fcaae...c7f

Sjokolade liker jeg ikke og har ikke vært på fylla på 3 måneder :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du, eller er du ferdig med n"normal kvisealder"?

Og hvor gammel er hodeputa di?

Hodeputer er gode bakteriebomber...

Anonymous poster hash: 20b03...5b8

AnonymBruker
Skrevet

Hormonell ubalanse?

Anonymous poster hash: 28528...d77
AnonymBruker
Skrevet

Noen har en mer aktiv talgproduksjon enn andre. Noen sliter også med hormonell ubalanse.

Er det snakk om en kvise i ny og ne ville jeg ikke brydd meg. Er det snakk om store og vonde kviser som bruker lang tid på å forsvinne, så ville jeg forsøkt å investere i god hudpleie. Denne siden er vel verdt en titt: http://carolinehirons.com

Anonymous poster hash: 0c2f5...5a7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde problem med kviser på haken, samt store porer og blank hud. Helt til jeg sammenliknet ingredienslistene på det jeg brukte av sminke og hudpleie. De produktene jeg mistenkte ga meg urenheter inneholdt alle dimethicone (silikon). Da jeg sluttet med det forsvant alle kvisene. Mange gode merker (Jane Iredale, Glo minerals, dermalogica og EmerginC) inneholder dimethicone. Så det kan være lurt å se på ingredienslistene på produktene dine.

Anonymous poster hash: 62c8d...681

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde problem med kviser på haken, samt store porer og blank hud. Helt til jeg sammenliknet ingredienslistene på det jeg brukte av sminke og hudpleie. De produktene jeg mistenkte ga meg urenheter inneholdt alle dimethicone (silikon). Da jeg sluttet med det forsvant alle kvisene. Mange gode merker (Jane Iredale, Glo minerals, dermalogica og EmerginC) inneholder dimethicone. Så det kan være lurt å se på ingredienslistene på produktene dine.

Jeg bruker faktisk dermalogica Active Moist som dagkrem. Kanskje det er den som gir kviser? Synes det er vanskelig å velge riktig hudpleie. Kanskje jeg burde bytte dagkrem

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker faktisk dermalogica Active Moist som dagkrem. Kanskje det er den som gir kviser? Synes det er vanskelig å velge riktig hudpleie. Kanskje jeg burde bytte dagkrem

Active moist inneholder Dimetichone, ganske mye også. Så den kunne i alle fall ikke jeg ha brukt. Men det kan jo være at du reagerer på en annen ingrediens. Jeg ville ha lest litt på nettet om ingredienser som kan tette porer og forårsake urenheter, også funnet produkter som ikke inneholder disse stoffene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...