Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke sko valgte dere som de første når barnet begynte å gå? Synes veldig mange virker tunge og stive og gir lite mulighet for at sener og muskler får utviklet seg optimalt, ikke noe jeg ønsker at ettåringen skal gå i akkurat. Håper på mange gode tips!

Anonymous poster hash: 133e2...83c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kavat lære-å-gå-sko :)

236861.jpeg

Anonymous poster hash: 0776b...3b0
Skrevet

Enig i kavat 😊😊

Skrevet

Vesla har fått gode, lette sko fra Kavat :)

AnonymBruker
Skrevet

Skinnskoene til super fit, helt fantastiske.

Anonymous poster hash: 37db0...5e1

Skrevet

Jeg valgte pediped grip n go nettopp på grunn av det dårlige utvalget av første sko i Norge. For å bygge muskulatur i ankelen så må skoene være lave så ankelen får beveget seg fritt. Man sammenligner sko til babyer som gir støtte som å sette nakkekrage på 3 måned gammel baby fordi de ikke kan holde hodet. Man får en falsk trygghet fordi babyen virker stødig med høye sko med fast hælkappe, men i realititen mister man muligheten til å utvikle seg motorisk og ha maks prosperasjon mot underlaget. Bobux har en tilsvarende serie som pediped med gode lære å gå sko. Og vivobarefoot hadde sko helt ned mot størrelse 21 tidligere, hvis du er heldig finner du de fremdeles på nett.

Husk at det er flere ortopeder som anbefaler å vente rundt 6 uker fra barnet har tatt første selvstendige skritt til du kjøper de første skoene, i mellomtiden er stonz gull verdt ute. 2 åringen min bruker det fremdeles fremfor gummistøvler.

http:/babygizmo.com/2010/07/pediped-debuts-grip-%E2%80%98n%E2%80%99-go-collection-for-the-active-toddler/

AnonymBruker
Skrevet

Takker for tips! :D Nå er det heldigvis en stund til neste vintersesong, men hvilke sko har dere gått for da? Som fortsatt er mer naturlige.

AnonymBruker
Skrevet

Dytter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...