Gå til innhold

Strek under øynene. Sminke det bort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 24 år som har en sånn strek under øynene, som dette: http://i.imgur.com/kuOEi8b.jpg

Jeg er også litt mørk under øynene. Dette er noe som får meg til å se mer slapp og sliten ut! Når jeg bruker dekkrem/foundation så er det ikke like synlig, men det er ikke noe jeg vil bruke til daglig - spesielt ikke nå som jeg skal flytte til varmere strøk (30-40 grader)

Tips til å gjøre dem mindre synlig med sminke?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun på bildet ser da helt normal ut. Den streken under øynene er helt nødvendig. Tenk hvis du hadde hatt helt stive øyne når du smilte og lo. Det er bare søtt og normalt med strek under øynene. Det er som å spørre hvordan kan jeg sminke vekk benet.

Vi har det for godt i dette landet når vi har komplekser for sånne ting.

Anonymous poster hash: 73064...616
  • Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Jeg synes du ser helt normal og flott ut jeg!
Men jeg forstår også dette med å se feil hos seg selv og ønske om å forandre ting. En od concealer kan gjøre mye, er du kjent med bruk av concealer? Om dette er noe du virkelig vil endre på ved deg selv uten å utføre kirurgi er den beste løsningen å fylle restylane i området slik at det blir "plumpet" opp og jevnet ut.

Endret av Underhuden
Skrevet

Begynn med øyekrem også, så forsvinner forhåpentligvis den mørke fargen. Det hjelper på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...