AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Har lyst å reise til Kroatia til sommeren, har med to barn på 12 og 18. Tenkte å kombinere by og bading, etter fjorårets dårlige sommer hadde det vært fint med litt sol og strand. Tenkte å være en uke i f.eks Dubrovnik eller Split og en uke kanskje på ei øy. Har sett litt på Hvar og synes det ser veldig fint ut. Er det noen som har vært der med store barn? Greit at det er fine strender, men også at det er restauranter og folkeliv på kveldene. Noen tips? Anonymous poster hash: 50c87...188
Asir Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Har vært i Makarska 6 år på rad, veldig fornøyd med plassen Første gang vi reiste var jeg 12 og siste gang 18 Nå er jeg 20 og ska uansett tilbake til Makarska. I makarska er det steinstrand, eller noen platå som du kan ligge på. Vi har vært på platåene og kjøpt solsenger som vi ligger på, det har vært helt fantastisk og slippe sanden Det er mange gode restauranter og et greit uteliv i Makarska. Det er mange barer langs strandpromenaden eller i gamlebyen som det er mulighet å sette seg ned på på kveldstid. Det er også nattklubber, men det er ikke så stort utvalg Kroaterne er også veldig hyggelige! Det som er så bra med Makarska er at de ikke står og maser om at vi må komme inn og spise på resturanten, eller kjøpe ditt og datt. Du får slappe av når du er der nede jeg vil anbefale Makarska på det sterkeste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå