AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Jeg driver og ser litt rundt på nettet etter en mindre stekepanne (mindre enn 28) og ser at Professional Plus serien fra Tilbords har en. Men er det noen merker dere har god erfaring med? Eller noe jeg absolutt bør holde meg unna, for eksempel? Anonymous poster hash: 6715b...bd4
debattanten Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 Det spørs jo veldig på bruken. Vil du ha non-stick panne eller rett og slett en god panne som steker ting som krever god varme? Selv bruker jeg sjeldent non-stick, skal jeg bruke det så funker IKEA sine helt topp. Ingen vits å kjøpe noe dyrt her mener nå jeg. Det som er verdt å legge litt penger i er en stekepanne for kjøtt og ting som ikke trenger non-stick, som igrunn er det meste. Varighet, varmefordeling/overføring og brukervennlighet er jo viktig Slår et slag for De Buyer Mineral B panne. God varmefordeling, ikke så tung som en vanlig støpejernspanne og perfekt vinkling på håndtaket. Krever litt innkjøring den De Buyeren, men etterhvert så utvikler den seg til å få en glatt overflate. Må ikke skrubbes og den vil etterhvert se litt "stygg" ut vil nok noen syns. Selv syns jeg det gir litt sjarm til kjøkkenet Kjøper de på nett for minst penger. Netonnet.no osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå