Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke rettigheter har man egentlig?

Farget håret i dag, ser ikke forskjell før og nå. Jeg fikk meg ikke til å klage da jeg satt i frisørstolen, men jo mer jeg tenker over det jo mer vil jeg klage på det, betalte tross alt nesten 2000,-

Hva er rettighetene som kunde egentlig?:)

Og vil jeg drepe håret av å farge det (mørkere) to ganger på så kort tid?

Anonymous poster hash: ca514...b55

Videoannonse
Annonse
Gjest Ravna
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
AnonymBruker
Skrevet

Ååh takk :)

Jeg klippet meg hos en stor kjede som det er flere salonger av i byen, har du peiling på om jeg er nødt til å dra tilbake til akkurat samme frisør eller om jeg kan dra til en annen salong?:)

Skrevet

Ååh takk :)

Jeg klippet meg hos en stor kjede som det er flere salonger av i byen, har du peiling på om jeg er nødt til å dra tilbake til akkurat samme frisør eller om jeg kan dra til en annen salong?:)

Du bør nok dra til samme salong og frisør. Dette er jo den frisøren som vet at hun klippet deg og hva dere ble enig om ift farge. Dette er også frisøren som gjorde feil og må rette opp etter seg selv.

Si at du ikke så at resultatet var annerledes før du kom hjem i eget speil/lys.

Gjest Runforit
Skrevet

Du har like mye rett på å klage hos frisør som på et kjøp av klær eller mat. De fikser opp så lenge du sier ifra 😊

Skrevet

Du kan absolutt klage! :) Mye bedre at kundene kommer tilbake for å rette opp, enn at de går i flere uker og er misfornøyd. Du bør helst gå til samme frisør som du var hos. Det er den frisøren som vet hva planen var, og det er kun da du kan forvente å få det gratis.

Gjest Happyface87
Skrevet

Ring til salongen og forklar problemet. Du må tilbake til samme frisør, så greit å ha en god tone. Når du ringer, si at du vi reklamere, og at du ikke ser forskjell før og etter. Så sier du bare at det var vanskelig å si det der og da :)

AnonymBruker
Skrevet

Du har like mye rett på å klage hos frisør som på et kjøp av klær eller mat. De fikser opp så lenge du sier ifra

Retten til å klage er der, men klær og mat er regulert av forbrukerkjøpsloven.

Frisør, tannlege, snekker og andre håndtverkere reguleres av lov om håndtverkstjenester, to ulike loverk!

Anonymous poster hash: 8fc81...495

Gjest Runforit
Skrevet

Retten til å klage er der, men klær og mat er regulert av forbrukerkjøpsloven.

Frisør, tannlege, snekker og andre håndtverkere reguleres av lov om håndtverkstjenester, to ulike loverk!

Anonymous poster hash: 8fc81...495

Joda, men en frisør vil som oftest rette opp feil om kunden krever det.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her, dro tilbake og fikk rettet opp, ble kjempefornøyd nå :D dro til en annen salong da, haha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...