Gå til innhold

Holder han lenge nok?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei,

jeg bare lurer på andres erfaring på et område. Min situasjon er som følger:

Jeg er kvinne, samboer med en mann, vi har vært sammen i godt over tre år, vi begge er 30 år, ingen barn ennå. Forholdet er bra, vi har det godt sammen, det utvikler seg i riktig retning, dette er mannen jeg vil ha i mitt liv.

Også seksuelt er dette forholdet bedre enn tidligere erfaringer, også på dette området er utviklingen positiv, dvs. går fra innmari bra til enda bedre. Bortsett fra på et område da: Han holder kortere og kortere før det går for ham.

Han er svært flink med forspill, jeg nyter i alle bauger og kanter. Men når han først har gjort meg så klar og kåt, så vil jeg også at samleiet varer i lengre tid, vil virkelig kjenne kjønnet hans, vil kjenne meg ordentlig "tatt".

Før holdt han ut lenger, jeg tror egentlig han var mer konsentrert da, skjerpet seg. Da kunne vi gjerne holde på en halvtime sånn i snitt vil jeg tippe. Og flere ganger.. sånn er det jo i begynnelsen. Nå står det om minutter, jeg tar ikke tiden, men det kan umulig gå mer enn fem minutter fra penetrering til "le grand finale"... og jeg vil ha mer... mmmm .... og jeg vil ha ham rått og sterkt og intenst, jeg vil ikke at han skal bruke de korte minuttene på å "holde igjen" heller, det blir for tamt.

Tja... jeg ber ikke om råd egentlig, med mindre noen har en fantastisk trylleoppskrift. Dette er ikke noe vondt tabu mellom oss, jeg forteller ham - vennlig og humoristisk - at jeg skulle gjerne hatt noen kloner av ham i skapet, han sier at jeg ikke får ta så mye på ham i forspillet - men akkurat det er jo råkjedelig, jeg vil jo ta masse på ham, og jeg vil vise tydelig hvor kåt jeg blir.. noe som også setter igang tempoet hans selvsagt...

Så ja... hva sier dere andre som har et sexliv med fast og trygg partner, hvor lenge holder han? Hvor lange samleier har dere? Altså: Jeg forstår at tiden ikke er det viktige med sex, det er jo opplevelsen. Så kanskje er det mer riktig av meg å spørre om det er flere kvinner her ute som også drømmer om kloner i skapet? icon_wink.gif Som ligger igjen i senga og taktfast roper "mere, mere - jeg vil ha mere!"

Hehe... det er ikke noe stort problem. Men når jeg tenker på at kvinners seksualitetskrav/lyster bare vokser med alderen og at vi blir omtrent umettelige rundt de 50, så går min kjære en hard tid i møte... Hehe.gif

hilsen fra logica icon_wink.gif

Videoannonse
Annonse
Gjest petra
Skrevet

du må ta d opp med han,slik at dere kan løse "probleme"i sammen.

be han ronke,eller du ronker han tidligere på dagen,da vil han holde lenger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en ung person på 22 år, har generelt holdt meg unna kortvarige greier, derav hatt sex med 5 personer totalt (liker ikke utrykket "felles" uansett kjønn) og for å returnere litt til et tidl. svar her.. ja Runde 1 går jævlig kjapt.. men klarer man holde spenninga oppe i etpar minutter til så er mannens anatomi så hyggelig at den våkner til liv igjen om den aner en 2 sjanse denne kveldenmorranwhat ever! Det viktige må vel være at du ikke tar for gitt at det var det og snur ryggen til mannen din.. for da gjør han d samme til deg.. om han ikke klarer mere enn 1 runde.. prøv litt oppkvikkende matdrikke før sex.. hva med Battery kanskje? hehe.. lykke til hilsen c0n

Skrevet

Hei, jeg skjønner problemet ditt. Det er ikke morsomt når du kjenner at han holder tilbake og er for forsiktig - selvom du VET at han gjør det for å glede deg... For min kjære kommer det an på stillingen. Noen er mer opphissende enn andre, og med andre stillinger kan han bruke lenger tid. Allikevel synes jeg som deg at han holdt lenger i begynnelsen (vi har hatt sex i et år). Løsning? Har ingen anelse - bortsett fra at han holder lenger dagen derpå. Men det er jo ikke å anbefale til daglig...

Amarone

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

synes forslaget om å run## han litt tidligere på dagen var godt!! hva med å redusere litt på forspillet - elske og så begynne på nytt igjen? ny runde med forspill mener jeg. det synes jeg er deilig. jeg merker også godt forskjell hvis vi har tatt en flaske vin først, for da tar det lenger tid for han.....

• 15 år senere...
Skrevet

🤔

Anonymkode: 0eb35...4c9

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

🤔

Anonymkode: 0eb35...4c9

Var viktig å dra opp en tråd fra 2002 for dette ja! 

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, SlemUlv said:

Var viktig å dra opp en tråd fra 2002 for dette ja! 

Tja, er kanskje mere meningsfylt tema enn penisstørrelse? Dårlig utholdenhet kan det jo muligens gjøres noe med.

Jeg har full forståelse for TS, og tror faktisk at det oppleves enda verre for mannen. Iallefall om han oppfatter at den kvinnelige partneren ikke blir fullt ut tilfredsstilt.

Som mann kjenner man definitivt på at det å prestere er viktig, faktisk viktigere enn egen fysisk nytelse. Om man ikke er overbevist om at man er stor nok, utholdende nok, og i stand til å tilfredsstille kvinnen 100%, er sexen ikke vellykket.

Det føles overhodet ikke greit å komme selv, for så å ligge der og kjenne på at hun gjerne ville hatt større penis/ lengre varighet/ mere intens og tilfredsstillende samleie. Å prøve å kompensere med slikking og fingering forsterker bare nedturen.....

Skrevet

Jeg ler av menn som ikke varer lenger enn fem minutter! Så stusselig! Jada, helt greit for en quickie en sjelden gang i blant over vaskemaskinen, men ikke som en seanse i senga ærlig talt.... Google "how to last longer in bed men " og "how to last longer in bed techniques" og les med han og sørg for at han starter å trene på de teknikkene! 

Anonymkode: 8d3ab...8a9

Skrevet

Minst 15 minutter , helst 30-40 men klart man ikke orker det hver eneste gang selv heller. Da mener jeg penetreringa. Foreplay bør vare i minst 20-30 minutter selv (inkl slikking) 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ler av menn som ikke varer lenger enn fem minutter! Så stusselig! Jada, helt greit for en quickie en sjelden gang i blant over vaskemaskinen, men ikke som en seanse i senga ærlig talt.... Google "how to last longer in bed men " og "how to last longer in bed techniques" og les med han og sørg for at han starter å trene på de teknikkene! 

Kravstor lmao

Anonymkode: 57f79...c29

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kravstor lmao

Anonymkode: 57f79...c29

Ja kjempe kravstor fordi jeg også vil ha noe ut av sexen    :rolleyes:

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten min har noen teknikker for å holde:

For det første, så bruker han en del stag spray og liknende for å holde lenger. 

For det andre så bytter vi posisjoner en del. Det gjør at han begynner litt "på nytt" og dermed ikke kommer så fort

Og litt i samme og tredje gate, så bytter vi gjerne en del rundt på seksuelle ting vi gjør. Det er ikke nødvendigvis "vorspill" først og penetrasjon, men litt oralsex, litt vaginal, litt anal, litt hender, litt leketøy, oral igjen etc. Feks det han finner på å gjøre, er å hoppe rundt på alt dette (på en varsom måte, og jeg synes det er gøy, altså) og feks stappe masse leketøy opp i meg før han går inn i meg. Når han da feks knuller meg vaginalt helt til slutt, blir det veldig intenst. Og da trenger han ikke knulle meg lenge i strekk for å at jeg synes det holder. Selv om jeg pleide å kreve at eksen knullet meg LENGE. 

En annen ting er jo at det ikke alltid er mannen som må gjøre jobben når det skal penetreres. Vi har mange varianter av girl on top, og spesielt en som vi begge synes er utrolig delilg og kommer lett av. Det er en eller annen vinkel der som funker veldig bra.

Og ikke alltid mannen som skal penetreres ;) Men det er en annen tråd.

Anonymkode: 085c4...24a

Skrevet
22 timer siden, Resignert skrev:

Tja, er kanskje mere meningsfylt tema enn penisstørrelse? Dårlig utholdenhet kan det jo muligens gjøres noe med.

Om du leser, så var det ikke temaet jeg reagerte på, men det å dra opp en tråd fro 2002, bare for å legge inn en smiley..
Vil man ta opp dette temaet, kunne det vært bedre å begynne en ny tråd, som ikke er skrevet av noen som ikke er på forumet lengre. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...