maje1 Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har et lite problem med den kjente "bekken-tilten" kan ikke ha ass to the grass pga dette. Jeg bare lurte på om noen her hadde noen gode råd på hvordanjeg kan bli mykere? Ja, jeg vet tøying funker. men hvor mye, hvor ofte? hvor lenge og lignende. føler ikke jeg får nok utbytte av knebøy når jeg ikke går lenger ned enn 90/såvidt under på en god dag. Setter pris på alle svar
anybody Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Hvordan varmer du opp? Er du kjent med denne øvelsen? Squat to stand
Supraspinatus Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 http://moveskill.com/2015/03/what-should-stretching-feel-like/
mijaa Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har samme problem! Tror jeg. Jeg kommer i alle fall heller ikke nevneverdig langt ned på knebøy, men jeg synes det hjelper å ha en vektskive (eller noe annet som er 2-3cm høyt) under hælen under øvelsen. Tror ikke det fører til noen forbedring på sikt, men.
maje1 Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2015 Hvordan varmer du opp? Er du kjent med denne øvelsen? Squat to stand nei , ikke kjent med denne! men skal absloutt begynne med denne. Pleier å varme en god del opp med kroppsknebøy med smalt og bredt. og tøyer litt for å bli varm, av og til starter jeg på møllen og, for å få varmet helt opp, så tar jeg kroppsknebøyene osv
maje1 Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2015 http://moveskill.com/2015/03/what-should-stretching-feel-like/ Tusen takk for svar !
maje1 Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har samme problem! Tror jeg. Jeg kommer i alle fall heller ikke nevneverdig langt ned på knebøy, men jeg synes det hjelper å ha en vektskive (eller noe annet som er 2-3cm høyt) under hælen under øvelsen. Tror ikke det fører til noen forbedring på sikt, men. har prøvd det med vektskiven under hælen, funket ikke hehe!
FitnessIna Skrevet 27. mars 2015 #8 Skrevet 27. mars 2015 Tøy hofteleddsbøyerene (iliopsoas), hamstrings og gluteus maximus (store rumpemuskelen). De to sistnevnte er muskler som roterer bekkenet bakover, og om de er stive kan de medvirke til bekkentilt. Pass på å presse knær ut, og at tærene er litt vinklet utover. Start ALLTID med nøytralt bekken - dvs at når du står oppreist, skal du ikke stikke ut rumpa bak deg, men ha bekkenet rett under overkroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå