AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Ja hvor kjøper dere kosmetikk? Bestiller dere på nett, ev hvor? Anonymous poster hash: f025d...0c0
Alvea Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Coverbrands, ebay, feelunique eller hqhair. Handler jeg i fysisk butikk er det stort sett H&M, men foretrekker de nettbutikkene jeg nevnte
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Jeg handler mye på nettet, på mange forskjellige nettbutikker, men prøver å prioritere de norske for å støtte dem. Dessuten er det kortere leveringstid. Ellers kjøper jeg på tax-free når jeg er ute og reiser, eller jeg handler på Kicks / Mac. Synes det er litt risikabelt å kjøpe kosmetikk på ebay (har fått brukte / gamle / ødelagte / falske produkter derfra et par ganger), men det hender jeg tar sjansen likevel. Anonymous poster hash: 2c138...df4
glovarm Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 Hudpleie kjøpar eg for det meste på Tax Free, samt eg bestillar eit produkt frå Ebay. sminke varierar litt. her kjøpar eg som relgel alltid i butikk, med mindre eg handlar frå Makeupmekka (som eg forsåvidt ikkje gjer så ofte, då eg ikkje vert nøgd med produkta) eller everydayminerals. Viss eg handlar i butikk er det ofte Vita, Kicks/mac, eller apotek(boots). Skal eg ha standardmerker som max factor eller loreal går eg der det er tilbod=)
mereo Skrevet 27. mars 2015 #5 Skrevet 27. mars 2015 Kicks, Feelunique, LookFantastic, BeautyBay, hqhair, SpaceNK, etc. En drøss med sider.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #6 Skrevet 27. mars 2015 Kjøper bb cream på apoteket. Ellers handler jeg sminke og parfyme på taxfree. Enten når jeg selv er ute og reiser, eller jeg får familie og kjæreste til å handle ting for meg. Samme gjelder hudpleie. Anonymous poster hash: 092e9...7ff
Gjest crazycatlady Skrevet 27. mars 2015 #7 Skrevet 27. mars 2015 Feelunique, hqhair, allbeauty, flust.no, vita/vita.no, bodyshop/bodyshop.no, makeup-mekka, eleven, blivakker.
peppermyntete Skrevet 28. mars 2015 #8 Skrevet 28. mars 2015 Vita, the body shop eller apoteket stort sett. Kjøper meg noe ekstra når jeg er innom taxfree ca to ganger i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå