Eliza Skrevet 19. august 2004 #1 Del Skrevet 19. august 2004 Poncho er jo så moderne i høst, og jeg har lyst til å strikke eller hekle en. Noen som har tips til hvilken garntype jeg kan bruke? Den skal jo både være varm og litt "rufsete" i utseendet. Dersom noen har link til et fint mønster blir jeg også veldig glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 19. august 2004 #2 Del Skrevet 19. august 2004 Eg har òg tenkt å strikke meg ein poncho. Dei har ein del mønster på handarbeidsbutikkar veit eg. Når det gjeld garntype, er det jo veldig mykje å velje i. Det er kome ein ny type garn no som er veldig tjukt (strikka på pinnar nr. 7 eller 8, viss ikkje tjukkare) - det blir ganske stilig! (Men går VELDIG fort, så vil du ha noko å gjere ei stund, er kanskje ikkje det løysinga... Hehe). Raumagarn har òg ein del ullgarn som er litt 'rufsete' - litt grovare enn Heilo, til dømes. Trur eg vil anbefale at du går i ein handarbeidsbutikk og kikkar eg - er ikkje lett å få det rette inntrykket utan å sjå garnet sjølv og sånn. Lukke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå