Livets datter Skrevet 19. august 2004 #1 Skrevet 19. august 2004 Nei, jeg har ikke publisert et bilde av meg selv http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_ler.gif' alt=':ler:'> , men det dreier seg om denne artikkelen i VG. Ville du brukt denne trusa? :-?
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #2 Skrevet 19. august 2004 Nope... Ikke er den pen å se på og den kan umulig være noe god å ha på... :o
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #3 Skrevet 19. august 2004 For å være ærlig, LD, så hadde det faktisk ikke vært noen formildende omstendighet om du sto med ryggen til iført den "trusa" heller...
alisia4 Skrevet 19. august 2004 #4 Skrevet 19. august 2004 Ja det det måtte jo være en bestemor som har funnet opp denne trusen her, også en Australsk en også. :klø: Men hva er da hensikten? PYNT? Nei jeg hadde ikke brukt en sånn truse. Da går jeg heller uten. Ferdig med den.
Gjest GreenSky Skrevet 19. august 2004 #6 Skrevet 19. august 2004 Tja! Hvis den ikke er vondt å ha på seg, skal jeg i alle fall prøve den. Synes ikke det er så pent med trusestrikken som stikker opp over buksa fra g-strengen.
*Emma* Skrevet 19. august 2004 #7 Skrevet 19. august 2004 Tja! Hvis den ikke er vondt å ha på seg' date= skal jeg i alle fall prøve den. Synes ikke det er så pent med trusestrikken som stikker opp over buksa fra g-strengen. Nei det er det ikke men er det pent med strikker som graver seg inn å lager valker i låra da Man må jo nødvendigvis stramme den strikken endel...ellers sklir den vel bare av? Sier som noen andre her sa...hvis jeg ikke vil at trusa skal syns går jeg uten!
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2004 #8 Skrevet 19. august 2004 Min første tanke også: At strikken under rompa vil lage et veldig definert skille mellom rumpe og lår, og da ville jeg faktisk ha foretrukket at strikken syntes over linningen i stedet.
Gjest GreenSky Skrevet 19. august 2004 #9 Skrevet 19. august 2004 Jeg vil tro at designerne har tenkt på det.
*Lene* Skrevet 19. august 2004 #10 Skrevet 19. august 2004 :o Oh my... Den så meeeget ubehagelig ut.. nei, holde seg til string eller sloggi..
Gjest GreenSky Skrevet 19. august 2004 #11 Skrevet 19. august 2004 :o Oh my... Den så meeeget ubehagelig ut.. nei' date=' holde seg til string eller sloggi.. [/quote'] Vil tro at folk sa akkurat det samme da stringen kom på markedet også.
Gjest Chrizzy Skrevet 19. august 2004 #12 Skrevet 19. august 2004 Når bestemora fra Australia har brukt så utrolig mye penger på denne trusa så har de sikker tenkt på komfort og justering av stroppen som går over lårene. Jeg hadde sikkert brukt den om den var det beste alternativet til et antrekk og om den samtidig var behaglig
Livets datter Skrevet 19. august 2004 Forfatter #13 Skrevet 19. august 2004 For å være ærlig, LD, så hadde det faktisk ikke vært noen formildende omstendighet om du sto med ryggen til iført den "trusa" heller... Håh, nå har ikke du sett "stussen" min heller, da...
Gjest Poirot Skrevet 19. august 2004 #14 Skrevet 19. august 2004 Vil ikke denne lage like mye skille under rumpa, som de man nettopp prøver å skjule ved å bruke g-streng?
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #15 Skrevet 19. august 2004 Håh, nå har ikke du sett "stussen" min heller, da... Nei, men ryktene går...
Suzy Skrevet 19. august 2004 #17 Skrevet 19. august 2004 I mine øyne er i denne trusa noe verre enn string... men jeg tror nok ikke jeg ville kjøpt eller brukt den nei...
Gjest Gjesta Skrevet 19. august 2004 #18 Skrevet 19. august 2004 Tenk på de med knøttliten, flat rompe, da vil vel strikken gli oppover? eller enda lengre ned? Holder meg til den vanlige stringen jeg..
Gjest GreenSky Skrevet 19. august 2004 #20 Skrevet 19. august 2004 Erke umulig at jeg prøver den nei Du får komme med en tilbakemelding, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå