AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Har det noe å si om man varierer kondisjonstreningen med forskjellige måter å trene på? Feks variere mellom spinning, løpe i terreng og ellipse? Da tenker jeg på resultatet av vektnedgang.Anonymous poster hash: abcfe...7df
Gjest Runforit Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Har det noe å si om man varierer kondisjonstreningen med forskjellige måter å trene på? Feks variere mellom spinning, løpe i terreng og ellipse? Da tenker jeg på resultatet av vektnedgang.Anonymous poster hash: abcfe...7df Vektnedgang avgjøres av kcalunderskudd.
Wiggins Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Det har noe å si i den forstand at sykling/spinning gir mye mindre belastning på kroppen og mindre sjanse for skader, men det forbrenner også mye mindre per tid enn jogging. Du må holde på mye lenger for å få samme effekt som av jogging.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Vektnedgang avgjøres av kcalunderskudd. Ja vettu hva? Jeg har gått ned 25kg, så akkurat det var jeg klar over.Anonymous poster hash: abcfe...7df
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Variasjon er bra for motivasjonen og for å unngå belastningskader. Resultatet er at du kan trene mer og få bedre resultater.Anonymous poster hash: eca77...7e3 1
Gjest Runforit Skrevet 27. mars 2015 #6 Skrevet 27. mars 2015 Ja vettu hva? Jeg har gått ned 25kg, så akkurat det var jeg klar over.Anonymous poster hash: abcfe...7df Å? Da burde du formulere deg bedre da du spør om variasjoner av kondistrening vil gjøre noe for vektnedgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå